Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Je moet je auto wel wassen Tijmi! Stick Out Tongue.

Idd! die van mij was net zo graag tot vandaag want toen heeft die wat liefde gekregen :) netjes met de hand gewassen en in de sealant gezet!

Zo wit hoord die te zijn dus, soms vergeet ik het ook weleens ;p

tqs4sEj.jpg
 
@Tijmi, klinkt goed! Big Grin uiteraard wel weer een paar mooie foto's maken als ze omlaag is gegaan eh? :mrgreen:
Qua GTI grill, ik heb de mijne destijds bij aza-gruppe gekocht, was toen met verzending zo'n 80/82(/85?) euro :)
Nog een tip, als er staat dat niet verzonden wordt naar NL, kun je altijd proberen om de verkoper een berichtje te sturen, kan maar zo zijn dat ze het wel aanbieden, maar niet vermeldt hebben staan ;)

@Donatello, ze stond er ook mooi bij :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Tijmi, klinkt goed! Big Grin uiteraard wel weer een paar mooie foto's maken als ze omlaag is gegaan eh? :mrgreen:
Qua GTI grill, ik heb de mijne destijds bij aza-gruppe gekocht, was toen met verzending zo'n 80/82(/85?) euro :)
Nog een tip, als er staat dat niet verzonden wordt naar NL, kun je altijd proberen om de verkoper een berichtje te sturen, kan maar zo zijn dat ze het wel aanbieden, maar niet vermeldt hebben staan ;)

@Donatello, ze stond er ook mooi bij :mrgreen:

Thx voor de tips. en foto's volgen uiteraard weer.
 
@Tijmi, klinkt goed! Big Grin uiteraard wel weer een paar mooie foto's maken als ze omlaag is gegaan eh? :mrgreen:
Qua GTI grill, ik heb de mijne destijds bij aza-gruppe gekocht, was toen met verzending zo'n 80/82(/85?) euro :)
Nog een tip, als er staat dat niet verzonden wordt naar NL, kun je altijd proberen om de verkoper een berichtje te sturen, kan maar zo zijn dat ze het wel aanbieden, maar niet vermeldt hebben staan ;)

@Donatello, ze stond er ook mooi bij :mrgreen:

@Gewoonjan. Het gaat idd de AZA/Gruppe worden. Kwam toch als 1 van de voordeligste eruitStick Out Tongue. Nu nog ff wachten op de levering en dan kan ie erop.

Veren zijn gelukkig binnengekomen, dus die gaan er dinsdag onder Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!