Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

2556d1361117881-gepimpte-grasmaaier-image.jpg


Gespoten Mistlicht kappen:mrgreen:
 
enkel dan wat je zelf nog aangaf dat beetje zwart nog wit spuiten:
VB:

persoonlijk is het niet zo mijn ding, maar dat zijn gewoon smaken verschillen eh Big Grin
heb je verder nog plannen?

Hey Sid via deze foto ben ik op het idee gekomen, dus grappig dat jij deze nu ook als vb gebruiktBig Grin

Plannen genoeg, maar zal jullie via mn garage op de hoogte houden. Eerst restje bij spuiten, maar nu is net die rot bus leeg en ze hebben het niet meer op voorraad. Zo frusterend:-x
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zijn je foto's zo klein? Kan je ze wat groter maken? Heb je duidelijkere foto's van de uitlaat achter? Ik vind het uiteindelijk toch wel leuk geworden (alhoewel ik het zelf niet zou doen).
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
ik vind die uitlaten wel netjes staan ze,
als je een foto wilt toevoegen kun je bovenaan naar foto uploaden gaan (in de balk met forum,home,garage enz..) en dan kun je computer kiezen en je afbeelding via de computer uploaden (en dan de url kopieëren naar hier)
 

Wil nog niet helemaal lukken neem ik aan?
kijk eens http://www.mypolo.nl/forum/website-mededelingen/5101-how-fotos-toevoegen.html

foto uploaden als volgt.
druk boven in het scherm op de knop: Foto uploaden.
Er komt dan een ander scherm,
Klik op de knop onder ''Deel jouw afbeeldingen'' waar opstaat: Computer
Er komt nu een nieuw schermpje waarin je de afbeelding aan klikt die je wilt uploaden.
Het schermpje sluit en als je een paar tellen gedult hebt verschijnt de titel van je afbeelding nu op het scherm onder ''Deel jouw afbeeldingen''
Klik nu op: Upload
Na enkele seconden verschijnt je afbeelding met ernaast een adres inclusief [resize ] tekens.
Dit adres is de plaats waar de foto staat.
Kopieer de volledige inhoud van het veld naar de plaats waar je de foto wilt hebben.

Als je dit onder de knie hebt kan je het ook wat lastiger (of juist makkelijker) maken en je eigen fotoalbum op mypolo beginnen.
simpelweg bovenin op fotoalbum, en dan my album klikken.
maar dat mag je vooralsnog zelf uitvogellen
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!