Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Hierbij een paar foto's van mn weekendje weg naar Brussel met Autopech. Viel gelukkig uiteindelijk allemaal mee. Het bleek dat een moer van mn linkerband helemaal loszat, welke flink is gaan tikken tijdens het rijden. Het geintje koste me anderhalf uur wachten op de wegenwacht(Pon besteed dit uit als het om de snelweg gaat) en daarna een uur uitzoeken wat er was en anderhalf uur in de file staan:sad:

Al met al een heerlijk weekendje gehad. Tijdens het wachten maar een paar foto's gemaakt







 
Vandaag beurtje laten uitvoeren, koste me €474 dat geintje. schrok me helemaal de tering zeg

Kreeg netjes een leenauto mee en alles was in orde gelukkig met mn auto. kan weer 30.000 km doorrijden.

Toch kan ik egt niet wennen aan de kleur van de leenauto hoor

 
Strak karretje :)

Ff een vraagje van deze newbie (en geen puf om de 71 pagina's door te lezen ;) ), zijn je ruitem achter origineel donker getint / folie of sonniboy zonwering?

Oh, nog een vraagje mbt de verlaging. Alleen Eibach veren als ik het goed heb. Vind je hem niet doorslaan tegen het eind van je dempers aan de voorzijde bij bijv. een drempel iets te hard nemen?
 
Strak karretje :)

Ff een vraagje van deze newbie (en geen puf om de 71 pagina's door te lezen ;) ), zijn je ruitem achter origineel donker getint / folie of sonniboy zonwering?

Oh, nog een vraagje mbt de verlaging. Alleen Eibach veren als ik het goed heb. Vind je hem niet doorslaan tegen het eind van je dempers aan de voorzijde bij bijv. een drempel iets te hard nemen?

haha. Thx armand.
Achter is origineel zonwerend oid. Voor heb ik laten blinderen.

Qua vering is goed te doen. Moet wel niet te hard over de heuvels, maar deed ik toch al nooit
 
Ja lijkt het wel op he. Heb zelfs een hekel aan mc. Vind dat helemaal niks. Kom er alleen voor de meiden af en toe. Nee velg is gelukkig heel en niks mee gebeurd. Ja dat ga ik nu ook wel doen Xander.
 
trouwens nog vraagje mooie achterbumper . met die difcusser en die sier uitlaat was het veel werk??
kan je ook de onder bumper aanpassen of moet dan gelijk heel de achterbumper..


zou je meschien aub fotos willen plaatsen van de uitlaat hoe je dat gemaakt hebt?? want uitlaat loopt schuin af.. gr joey mooi ding man
 
Zit een originele achterbumper van een gti op. Dat valt qua werk wel mee. Zo'n ding zoeken en vinden ben je langer meebezig helaas. Mijn uitlaat is een sierstuk op bestaande uitlaat gelast en de rechter is een dummy welke er tegen aan is gelast. HJV en BlackpoloBM hebben dit voor weinig ergens anders laten doen. Moet je hun anders ff vragen. Bij m'n garAge staan ook foto's hoe ik vroeger een dubbele uitlaat links en rechts had. Ook zijn er mensen die een dubbele uitlaat onder de bestaande bm achterspoiler hebben laten plaatsen. Ik dacht dat graafie dat heeft. Kun je kijken wat je ervan vind. Succes met je keuze en thx voor de complimenten
 
Ben erg benieuwd wat jij nou gebruikt om je stylen en hemel te spuiten.
Heb in het verleden iemand gezien die dit gedaan had met een of andere textiel verf,
maar dat zag er niet uit.
en aangezien gti hemel bekleding voor 9n3 niet te vinden is in nl,
is spuiten haast de enige oplossing.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!