Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Zijn je spiegelkappen hoogglans zwart?
Ik heb hier een tijdje over na zitten te denken maar als ik het zo zie begin ik toch wel te twijfelen of ik het wel wil..

Het zijn originele kappen van een zwarte Polo. Dus hoogglans.
Heb eerder mijn witte kappen zwart gespoten, maar dat wordt egt niet mooi en ze gaan snel bladeren en komen er krasje op.

Succes met je keuze en hopelijk heb je wat aan m'n antwoord
 
Heb ze al vaker te koop zien staan maar wilde het eerst eigenlijk in het echt zien. Maar nu ik de foto's bekijk van Tijmi is het toch niet helemaal mijn smaak denk ik.
Me zomer velgen worden nog zwart gemaakt en misschien staat het dan iets anders? Wil het niet té zwart namelijk maar beetje afbreuk aan het wit is dan wel weer mooi.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Heb ze al vaker te koop zien staan maar wilde het eerst eigenlijk in het echt zien. Maar nu ik de foto's bekijk van Tijmi is het toch niet helemaal mijn smaak denk ik.
Me zomer velgen worden nog zwart gemaakt en misschien staat het dan iets anders? Wil het niet té zwart namelijk maar beetje afbreuk aan het wit is dan wel weer mooi.

Klopt ook.
En das het mooiste van dit forum. Allemaal mooie polo's naar ieder z'n eigen smaak.
 
En ook maar ff de Polo gewassen met het mooie weerStick Out Tongue
Merkte tijdens het wassen, dat ik wel heel veel steenslag op de bumper heb zitten en een paar lelijke krassen op de auto.:-(
Iemand nog tips waar ik dit enigszins mee kan wegkrijgen, zonder meteen te moeten laten spuiten





 
Krassen kan je er mss uit polieren afhankelijk van de diepte maar steenslag is niet te fixen zonder verven.

Wat je ook kan doen is een lakstift kopen en met een naald of tandenstokker oid heel kleine druppelstjes in de steenslag lat valt en telkens laat drogen en dun laagje op tot de dikte goed is. Dan eens polieren. Niet perfect maar veel minder opvallend.
 
Krassen kan je er mss uit polieren afhankelijk van de diepte maar steenslag is niet te fixen zonder verven.

Wat je ook kan doen is een lakstift kopen en met een naald of tandenstokker oid heel kleine druppelstjes in de steenslag lat valt en telkens laat drogen en dun laagje op tot de dikte goed is. Dan eens polieren. Niet perfect maar veel minder opvallend.

Thx das een goed idee van die lakstift.

Mag ik vragen wat je met polieren bedoelt? neem aan polijsten oid:wink:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!