Universele stoelverwarming inbouwen

Goedenavond allemaal,

Ik ben van plan om een universeel setje stoelverwarming in te bouwen in onze Polo AW. Eerst enkel de bestuurders stoel omdat m'n vrouw als enigste de auto gebruikt. Ik heb een simpele set gekocht van onze vrienden van Aliexpress, met een losse schakelaar welke op de zijkant van de stoel gemonteerd kan worden. Dit is in principe Plug & Play.

Ter info: https://nl.aliexpress.com/item/1005...t_main.77.246579d2eEQZBM&gatewayAdapt=glo2nld

Nu is mijn vraag: waar kan ik het beste de voeding vandaag halen?

Alvast bedankt!

Black Polo AW
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Ik zou zelf zeggen vanaf de media unit. Dat is volgens mij geschakeld 12v. Massa vervolgens verwerken op 1 van de stoel bevestigingspunten.

Er zitten als het goed is in de deur vooraf gebouwde kabelgootjes voor kabelwerk richting achter. Deze zou je wellicht kunnen nuttigen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ik ga ervan uit dat er een relay tussen zit en de daadwerkelijke stroom van de accu komt?
Anders zou ik de stroom pakken uit de zekeringkast onder het stuur, even kijken welk plekje nog vrij is en met de multimeter kijken of daar stroom op komt met contact aan.
Je kan ook aftappen van de draden van de 12v aansluiting in de middenconsole dat zijn hele goede dikke draden.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!