Type lamp, dagrijverlichting LED

Ik kan mijn DRV nu zelf aan en uit zetten :mrgreen:
Heb mijn LEDs nog steeds hier liggen.
Maar die ga ik niet meer monteren nu ik zie hoeveel mensen er problemen mee hebben.

Dus ik rij nu met me Xenon aan op gewoon helemaal alles uit :mrgreen:
 
Tot op heden doen mijn ledjes het nog steeds. Ik heb vandaag na een half uurtje gereden te hebben de auto op een parking gezet en de lampjes aan laten staan.
Heb de unit opengeschroefd en aan de fitting gevoeld hoe warm ze eigenlijk
wel niet waren. Ik dacht die zijn gloeiend heet, maar ze waren maar amper lauw.
Dus dat viel me reuze mee.
 
Welke DRL LED zijn het nou?
De 1156 of 1157?
1156 is single contact en 1157 double contact
Heb vandaag namelijk die van mij geprobeert te plaatsen, de 1156, alleen die deden het niet. Heb ze gemeten en wat bleek, dat de + en - omgedraaid waren...

EDIT: even een search gedaan en 1157 is turn & brake light in 1... Dus de 1156 was toch goed, alleen vreemd dat de + en - omgedraaid zijn bij mij...
 
Vandaag weer een setje DRL Led's binnen gehad. Blijkt dat ik dus weer hetzelfde probleem heb!
Ik begrijp het niet! Ik heb nog zitten kijken als ik de stekkertjes om kan draaien, maar durf daar niet aan te beginnen, aangezien ze best strak erin zitten. Ik probeer straks even met me oom, om de fitting los te maken van de Led's en de + en - om te draaien...
 
Vanmiddag wezen knutsellen aan me led's. Was langs me oom geweest, maar die begreep het niet. Dus dan maar langs me opa! Ja opa!!!
Die is even bezig geweest! Weerstandjes erin gezet en (eindelijk) de + en - omgedraaid!
Vrijdag ga ik ze plaatsen en dan hoop ik dat ze het eindelijk doen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!