tweeters deurstijl inbouwen 6R

Ha mensen,
helaas heeft de eerste eigenaar geen tweeters bijbesteld in de deurstijlen van mn Comfortline, nu zijn die eenvoudig te bestellen bij een demontagebedrijf, keus genoeg.

Mogelijk is er ook geen draadboompje aangelegd die aansluiten makkelijk maakt, is er dichtbij een punt om aan te haken bijvoorbeeld op de draden van de voorste speakers?

Eigenlijk vraag ik: Wie heeft hier ervaring mee?

Groeten, Laurens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
moet je ook nieuwe a-stijlen kopen als je de tweeters vervangt? ik heb de tweeters liggen thuis maar ze passen blijkbaar niet in mijn a-stijl terwijl het wel een setje was dat op een 6r moet passen. Overigens wel gti, zou dat uitmaken?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Hey mensen, denk dat de beste oplossing zal zijn, de A-stylen incl al gemonteerde tweeters bestellen, zoals jullie gemeld (soundmachine dank!) hebben de draadjes verlengen en aan te koppelen waar mogelijk, als de temperatuur wat buiten stijgt ga ik even onder en naast het dashboard.

Bedankt voor de antwoorden, groet Lau
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Hey mensen, denk dat de beste oplossing zal zijn, de A-stylen incl al gemonteerde tweeters bestellen, zoals jullie gemeld (soundmachine dank!) hebben de draadjes verlengen en aan te koppelen waar mogelijk, als de temperatuur wat buiten stijgt ga ik even onder en naast het dashboard.

Bedankt voor de antwoorden, groet Lau

Ik denk dat het wel makkelijker is om de draden gelijk achter de radio aan te sluiten.
Anders moet je in de kabelboom van de deur gaan zoeken meten ect
 
SCHOP,

Ik heb de zoek functie even gebruikt en dat was de meeste recente relevante post over tweeters in de A stijlen.

Ik heb in mijn trendline ook geen tweeters in mijn A stijl. Deze wil ik ook gaan plaatsen maar ik lees hier dus dat die er in gelijmd zitten? Beetje vreemd want ik hem wel gewoon een duidelijke uitsparing in mijn A stijl zitten waar hij precies in kan vallen.
Dan kan ik ze zelf wel met goede lijm vast zetten.
Ik ben van plan om ze gewoon origineel aan te sluiten op de ISO stekker. Aangezien ik zo weinig mogelijk in de originele kabelboom wil knippen.

Weet iemand hoe de originele kabels lopen? Zit er ergens een connector ofzo? aangezien dat bij deze tweeter wel zo is.
s-l1600.jpg


Weet iemand waar je een beetje goedkoop tweeters kan krijgen? een sloperij ofzo?
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Als je er ‘zo veel’ werk in stopt zou ik echt geen originele tweeters er in stoppen. Echt doodzonde. Koop dat een setje speakers en knutsel die er in. Gewoon originele tweeter een uit halen en nieuwe tweeter er in lijmen met lijmpistool.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Als je er ‘zo veel’ werk in stopt zou ik echt geen originele tweeters er in stoppen. Echt doodzonde. Koop dat een setje speakers en knutsel die er in. Gewoon originele tweeter een uit halen en nieuwe tweeter er in lijmen met lijmpistool.
Tja dat kan natuurlijk ook maar ik weet niet welke tweeters er in passen qua formaat.
De originele komt niet zo goed geluid uit? (nouja hoge tonen natuurlijk alleen)
De speakers in mijn voordeuren en achterdeuren komt prima geluid uit maar ik weet niet of dat originele VW speaker zijn of dat die al een keer vervangen zijn door iets beters.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Ik heb er zelf een setje van audio System in gezet. Ik vond de originele tweeter veel scheller tov van nieuwe. Je krijgt bijna elke compo set tweeter er wel in. Beetje googelen .
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!