''Tuner in opleiding''

Hallo ik zal me even voorstellen dit is namelijk het eerste topic wat ik plaats.
Mijn naam is Igor Greeven ik ben 18 jaar oud en woon in het mooi Noord-Brabant.

Ik heb veel gewerkt en heb gelukkig een mooie Volkswagen 9n3 uit 2006 kunnen kopen.
Maar nou wil ik er natuurlijk het maximale uithalen alleen er is een probleem.. en dat is dat ik bijna geen ervaring heb met auto tuning (scooter tuning wel heel veel). Dus vandaar mijn vraag; waar moet ik beginnen als ik meer vermogen wil krijgen? Het hoeft niet meteen heel veel te kosten en het liefst ook niet al te moeilijk. Ik hoop door op dit forum dingen te lezen en tips te krijgen veel te leren!!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75pk BKY 
Welkom.
Als je het langst wil genieten van je polo die je gekocht heb met je zuur verdiende euro,s kun je hem het beste zo laten als die is.
Dan is de levensduur het langst van een auto.
Ik zelf het niet echt veel ervaring met het tunen van auto,s vindt het belangrijker dat m,n auto goed onderhouden word.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
wow iedereen super bedankt voor de reacties!
het heeft dus niet veel nut om mijn blok te tunen (althans zonder m'n spaarpot kapot te slaan). Kijk weer wat geleerd
ik zal ook zo snel mogelijk wat foto's erop knallen als het weer weer wat beter is.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75pk BKY 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!