Trommelremmen plakken.

De druk opvoeren op het pedaal(x of 5 pompen)- druk op het pedaal houden-nippel slag los draaien en weer dicht draaien-pedaal weer omhoog laten komen.
Dit is hoe ik het geleerd heb en dan moet je toch echt met z,n tweeën zijn.
Welke manier bedoel jij @Robin-1991 ?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Door de nippel op de remcilinder los te draaien..

En indd zonder het te proberen leer je het niet.
Maar om Het te leren op je remmen Zonder monteur oid erbij vindt ik iets te.
Maar alles is goed gegaan en zo te lezen heb je wel eerst gecontroleerd of alles werkte.

Heb je de andere zijde toevallig ook gecontroleerd?
En als je remschoenen nat zijn geworden van de remolie zou ik deze ook mee vervangen.

Je controleerd je cilinder door die zuigertjes in te drukken(deze moeten heen en weer bewegen)en even het rubber hoesje op tillen met een schroeven draaier.
Als daar remolie onder vandaan komt is deze ook lek
de andere zeiden heb ik ook gecontroleerd en schoonmaken gemaakt vooral om te zien of ik alle veertjes weer goed had terug geplaatst die niet goed zichtbaar waren op de foto's die ik genomen had, er was geen olie op de rem schoenen gekomen.
en de zuigers induwen en heen en weer bewegen heb ik ook gedaan, voor ik aan dit project begon heb ik verschillende YouTube videos gekeken en notities gemaakt.

de ik heb de remmen ook getest voor ik er met ben beginnen rijden. ik moet de rem niet ver induwen voor hij begint te remmen ook beide wielen draaien niet meer als de rem ingeduwd is dit geld ook voor de handrem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
De druk opvoeren op het pedaal(x of 5 pompen)- druk op het pedaal houden-nippel slag los draaien en weer dicht draaien-pedaal weer omhoog laten komen.
Dit is hoe ik het geleerd heb en dan moet je toch echt met z,n tweeën zijn.
Welke manier bedoel jij @Robin-1991 ?

Een apparaat wat druk op het systeem zet.
Of met ze 2e zoals jij vermeld
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!