tourrit of meeting ?

Waar, wanneer, en waarom?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de poll bovan aan dit bericht vernieuwd.
Ff stemmen in browser dus. Niet met tapatalk mogelijk.
Meerdere stemmen is ingeschakeld.
Stem dus waar en wanneer jij kan en wil.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Je kan dit prima combineren lijkt me. Eerst meeten totdat iedereen bij elkaar is. Vervolgens touren en daarna eind meeting.
Dat kan zeker.
Daar is ook animo naar.
Heb jij er ervaring mee zodat het op korte termijn een route uitgestippeld is zodat als de gene voor je kwijt is je de weg makkelijk evengoed kan vinden?
Of heeft er iemand ervaring met het uitstippelen van routes.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dat kan zeker.
Daar is ook animo naar.
Heb jij er ervaring mee zodat het op korte termijn een route uitgestippeld is zodat als de gene voor je kwijt is je de weg makkelijk evengoed kan vinden?
Of heeft er iemand ervaring met het uitstippelen van routes.
Heb ooit wel eens met de Mini een tour/meeting gehad. Zelf niet georganiseerd maar was wel super cool!
om een idee te geven:
panorana_mini1.jpg
Wellicht dat deze route op papier staat. Geen idee waar dat nog maar was :mrgreen: Wel ergens in het midden van het land
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Wordt gewoon weer een meeting op de "open vlakte" vlak bij de Ikea, als je je verveeld kun je tenminste nog even een rondje rijden oid.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Als er interesse is in een tourrit, ik heb er nog eentje liggen. (kon de andere nu niet vinden)
Route Ede en Ginkelseheide incl. Posbank. (start Texaco Bunnik)
Weet helaas geen afstand meer maar het zal echt geen 100km. zijn.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!