tourrit of meeting ?

Waar, wanneer, en waarom?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Titel zegt alles, roept u maar ! Dan zal ik eens ea. uitwerken, kijken of we mijn vorige georganiseerde meeting kunnen overtreffen :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Yep, afspreken bij een terrein vlak achter de ikea in vathorst. Daarna ergens heen cruizen, door het gooi ofzo :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
En Vlaamse frieten eten [emoji6] .
Heel raar maar áls ik friet eet in België dan merk ik geen verschil met Nederlands. Zal wel in de verkeerde frietkotten komen.

België en zeeland dan.. het loopt in elkaar over. Lekker met de hele stoet door de westerscheldetunnel:)
Westerscheldetunnel? Is dat niet die verrekte dure tolltunnel?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat weet ik niet. Heb alleen de berichten gezien van de laatste dagen.
Nee ik bedoel dat de westerscheldetunnel sinds 2003 open is en daarvoor was er een veerboot verbinding maar hier van lag de prijs rond de 11 euro enkele overtocht. En de westerscheldetunnel bedraagt nu 5 euro enkele reis Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Nee ik bedoel dat de westerscheldetunnel sinds 2003 open is en daarvoor was er een veerboot verbinding maar hier van lag de prijs rond de 11 euro enkele overtocht. En de westerscheldetunnel bedraagt nu 5 euro enkele reis Stick Out Tongue
Dat is toch een koopie.
Minder dan 1 euro de kilometer.Stick Out Tongue
Moet je natuurlijk niet te hard rijden met die pokke traject controle in de buis.:eek:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Donsbaerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!