Toch 5 maanden goed gegaan

Pff niet te geloven niks gehoord zeker en alarm? maar goed dat is echt balen ik snap alleen niet dat ze het raampje intikken bij mij kwamen ze binnen zonder maar iets kapot te maken op een stukje gebogen rubber na.
 
Ja als je alles achter slot en grendel moet zetten dan gaan de garage prijzen wel omhoog !
De agent "" ja we hebben deze 2 weken heel veel koplampmeldingen gehad"" wellicht tijd voor een lokauto GPS zender in een Unit en volgen die hap ??
 
Tis toch echt te gek voor woorden!! Dit is echt op bestelling gedaan, kan bijna niet anders! Waarom gaan die gasten niet een normale baan zoeken ipv andermans eigendommen te verneuken?? Als ik zulke gasten tegen zou komen, ik zou ze echt kapotmaken!:evil:
 
Snap dat de "fun" van een GTI hebben op deze manier weg is :(

Niet alleen GTI's, alle Polo's / Golf'jes met Xenon lampen.

Tsja, ze zijn er de 1e keer makkelijk mee weg gekomen. Zij weten ook dat jij het laat repareren en dan komen ze gewoon terug, het gaat immers toch zo gemakkelijk.

#$# volk is het, maar je kan er donder op zeggen dat als het weer gerepareerd is ze binnen no time weer weg zijn. Idem dito met de RNS510's.

Wederom succes met de afhandeling, de verzekering zal er ook niet blij van worden.
 
WTF man!! Zowiezo op je nieuwe set koplampen met dikke witte stift je kenteken schrijven! en kijken dat ze evt vastgezet worden met 1wegs schroeven.... En die spiegelkappen tja... daar weet ik niks voor :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!