Toch 5 maanden goed gegaan

ja naar mijn werk rijden was er niet bij eerst wachten tot het licht werd pfff

Inmiddels is de auto bij de schadeherstel en zijn ze aan het wachten op een koplamp (backorder dan weet je het wel).
Ondertussen rij ik in een DS3 ......
 
ja naar mijn werk rijden was er niet bij eerst wachten tot het licht werd pfff

Inmiddels is de auto bij de schadeherstel en zijn ze aan het wachten op een koplamp (backorder dan weet je het wel).
Ondertussen rij ik in een DS3 ......

90pk diesel? vriend van mij leased een DS3 maar ik vind de afwerking en aansluiting van sommige plastic delen echt niet netjes voor zo'n auto. Zoals de ledjes voor die in de bumper zitten, overal naden en kieren.
 
ja naar mijn werk rijden was er niet bij eerst wachten tot het licht werd pfff

Inmiddels is de auto bij de schadeherstel en zijn ze aan het wachten op een koplamp (backorder dan weet je het wel).
Ondertussen rij ik in een DS3 ......

R6GTI030 is het niet beter om dan gewoon voor H7 Lampen te gaan? de dievengilde kunnen misschien nog een keer langskomen...
maar goed helemaal up to you hoor ;)

maar eigenlijk is het wel dikke bullshit om geen mooie spullen aan te schaffen om bang te zijn voor die dieven...Grrr wat is het leven soms oneerlijk
 
Wordt net zo'n hype als de RNS510. De modellen zijn extreem gewild dus de dieven zijn het de volgende dag tegen een leuke prijs alweer kwijt.

De VAG groep mag wel wat meer gaan doen aan het beveiligen van haar accessoires.
 
Ik denk dat je tegenwoordig bij accessoires als een navigatie of xenon gewoon een alarm klasse 3 moet zetten. Dan hebben ze te weinig tijd om het te jatten!


- Alarm klasse 3: noodstroomsirene, ultrasoon sensoren, hellingshoekdetector en automatisch inschakelende dubbele startonderbreking.

Dat zit erbij wel in maar toch...
Zullen ze ook wel iets voor hebben niet dan??
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Het maakt het ze wel moeilijker, maar als ze het hebben willen pikken ze het toch wel....alarm of niet...Je zou gewoon geneigd zijn om er stroom op te zetten...:roll:

In de maatschappij waar we tegenwoordig in leven zal er ook niet snel iemand ingrijpen als er een alarm af gaat. Het zal een ander een worst wezen of jou auto gejat wordt.

Kijk maar naar mijn Polo waar een aantal weekjes terug rond 00:30 de ruit werdt ingetikt. Er was helemaal niemand die ook maar naar buiten keek, het is dat mijn ouders wakker waren en naar buiten speurde, anders was mijn RNS510 zeker weg geweest. Ze kunnen ongestoord, ongeacht het alarm, vaak gewoon hun gang gaan.
 
Precies 19 dagen 12 dagen na de reparatie was het weer feest !!

Wederom koplampen en spiegelkappen weg vorige reparatie was 3800 euro dus met deze erbij gaat het aardig in de papieren lopen.

Utrecht2012103100217-1.jpg


Ik ga op zoek naar wat anders als het zo doorgaat
 
Aaaah dat meen je niet!:shock:
Dit is echt ronduit balen joh!
En nog triester van de mensen die er niet met hun poten vanaf kunnen blijven:|

Ik snap goed dat je er nu flink de pest in hebt!
Is er eventueel nog ergens een plekje bij jouw in de buurt waar je de auto beveiligd kunt parkeren of evt de auto in een garagebox zetten?

Iig wederom heel veel succes met de afhandeling van de schade!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!