Toch 5 maanden goed gegaan

Echter was ook ik aan de beurt ondanks geen navigatie waren de Xenon kijkers en de spiegel kappen verleijdelijk genoeg om de boel te slopen.

Utrecht2012101100192_zps6129e104-1.jpg


Utrecht2012101100195_zpsbab1beb1-1.jpg


Utrecht2012101100196_zps32cfb296-1.jpg


Utrecht2012101100197_zpsb9393ac7-1.jpg


Stond ik dan om 4:55 vanmorgen mn vriendin zag nog net een <mod-knip> medemens de benen nemen en dit was het resultaat.
Ondanks de duidelijke vingerafdruk op de motorkap gooide de luchtvochtigheid roet in het eten en werd onbruikbaar :(

€ 3800 ex schade en dat is zonder de 170 euro voor de carglass ( maar wel gratis wissers gescoord pfffff )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
he gatverdamme, dat is echt verschrikkelijk om je auto zo aan te treffen! :(
en die kosten zijn niet niks wat dat betreft!
hoop voor je dat alles snel en goed geregeld wordt!

succes met alles en ik hoop je polo snel weer te zien blinken! ;)
(met extra stekker om je auto 's nachts onder 230v te zetten tegen de dieven :mrgreen:)
 
VW  6R  1.2TDI 
dit is echt fucking bullshit...spiegelkappen en koplampen jatten...
helaas gebeurt dit ook heel vaak bij de Golfs...die mooie xenonlampen worden er vaak eruit gegritst...waarschijnlijk heeft die je ruit ingeslagen om toch te kijken of je een navi had

Succes met de afhandeling man!!
 
dit is echt fucking bullshit...spiegelkappen en koplampen jatten...
helaas gebeurt dit ook heel vaak bij de Golfs...die mooie xenonlampen worden er vaak eruit gegritst...waarschijnlijk heeft die je ruit ingeslagen om toch te kijken of je een navi had

Succes met de afhandeling man!!

Ik denk eerder om de motorkap open te doen.

Pff wat een b*llshit zeg, auto diefstal voor koplampen en spiegelkappen (toevallig carbon?)
 
Gloeiendegloeiende....dit is toch echt van de knotse!! Gaat lekker gewoon normaal werken ipv andermans eigendommen te vern**ken!! Hij had cker onderdelen "nodig"....Ik moet het niet zien dat ze bij ons aan 1 van de auto's zitten, want ik maak 'm af (ook al mag het weer niet, maar jatten mag ook niet) Honden zijn het, bah! :cry::evil:
 
Dit is echt weer een gevalletje dat duidelijk illustreert hoe de wereld aan het kapot gaan is door "integratie". Ik leef met je mee man echt waar!

Btw zo zie je ook maar dat het nog beter is dat alles goed verstopt zit en je je halve auto uit elkaar moet halen om een lamp te vervangen. Bij mn 9n3 krijg je de koplampen er niet uit zonder eerst de bumper te demonteren, denk niet dat ze daar de tijd voor gaan nemen Stick Out Tongue
 
is tog een nachtmerrie waar je 's ochtends jezelf n paar keer in je arm knijpt of je wel wakker bent.
succes met het herstel.
rijd zo lastig in t donker zonder koplampen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!