Therapiegroep verkeerscriminelen

Deze foto circuleert al een paar jaar op internet. Is trouwens niet in NL maar ergens in de Scandinavische landen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Als we toch bezig zijn, zag deze gister in Amsterdam. De welbekende scanauto! Hopelijk krijg ik geen boete, was net onderweg naar een automaat :(
a28f44e1ab4ee9dbaf90fbcd6d951d31.jpg
 
vorige week ook geflits met een overdreven snelheid :eek: max toegelaten snelheid was 120 geflits op 139 gecorrigeerde snelheid was 128.
alle weeral 50 euro de vuilbak in
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
Wel een mooie wagen maar wat is dat dan voor een wagen? Heb zoiets nog nooit gezien.

Zag ik jou gisteren bij de AH Limburglaan met een van de dames van een ander automerk staan praten??
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
dat is een 6r cross polo
Zo ver was ik ook al. Ik bedoelde dat ding op het dak. :)

Zag ik jou gisteren bij de AH Limburglaan met een van de dames van een ander automerk staan praten??
:eek: ik wordt in de gaten gehouden.
Dat was ik ja. Wilde het fijne weten van dat Onstar gedoe van Opel maar helaas konden ze mij die info niet geven. Was ook benieuwd naar de nieuwe Corsa aangezien ik die ontwikkelingen nu allemaal mis nu ik niet meer met auto's werk.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
ik denk dat dat een auto is die google maps of iets met routeplanners meet
Nope, dat is de scanauto van Gemeente Amsterdam. Om kentekens te scannen en als die niet hebben betaald dan krijg je een bon :) Parkeerbeheer blijft dan veilig, schoon en droog in zijn autootje zitten en rijdt alleen rondjes. WIJ autobezitters hebben dus haast NIKS door dat ze langsrijden.
Ps. als je even stilstaat om te laden en lossen en ze rijden langs, ben je ook de pineut. Want dat zien ze niet. Klote systeem...
 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!