Therapiegroep verkeerscriminelen

iichel

Exclusive lid
12,863
4
8,079
283
Ik heb me werkelijk misdadig gedragen. Het is twee jaar goed gegaan, maar ik was vorige week druk in een belangrijk gesprek met mezelf en even niet opgelet. Het CJIB heeft me daar zojuist van in kennis gesteld. Ik denk dat ik maar een excuusbrief ga schrijven waarin ik meteen om een foto vraag. Die hang ik dan boven m'n bed, zodat ik dagelijks herinnerd wordt aan de immense misstappen in mijn leven.

Rijksweg A28.
Toegestane snelheid 130 km/h.
Gemeten snelheid 136 km/h.
Gecorrigeerde snelheid 132 km/h.

De hele dag vraag ik mijzelf al af... hoe heb ik mijn medeweggebruikers aan zo'n gevaar durven blootstellen? Hoe kan ik me ooit nog met opgeheven hoofd in Nederland vertonen?

Schamend zit ik mij in een hoekje te bedenken hoe ik mezelf kan straffen voor het aandoen van zulk onrecht aan mijn medemensen. Wanneer er personen zijn die zich vanwege dit schandelijke gedrag van dit forum en mijn account willen distantiëren, snap ik dat volledig. Ik neem alle schuld op me. Ik...ik...snáp het gewoon niet. Van alle dingen die ik fout had kunnen doen in mijn leven, bega ik deze kolossale fout! Ik voel me vies, een stuk gespuis, een schlemiel uit de onderwereld. Net toen ik voor de spiegel stond wist ik niet waar te kijken, dus die heb ik voorlopig maar even aan de kant gezet...

Mijn vraag aan jullie, willen jullie misschien samen met mij een praatgroep oprichten? Zodat we eenvoudig met lotgenoten in contact kunt komen. Dat is héél belangrijk, anders krijg je wellicht een onverwerkt trauma, en daarop een post-traumatische stress-stoornis. Voor je het weet kom je daarmee in de WAO. Misschien kunnen we zelfs subsidie krijgen!

Tot slot wil ik graag mijn excuses aanbieden aan het milieu, de verkeersveiligheid en het veiligheidsgevoel, de medemens, de ozonlaag, het IMF, Griekenland en de vluchtelingen.
 
Schandalig dat jij je hier nog durft te vertonen, 2 kilometer te hard, aan welk risico stel jij de medeweggebruikers niet bloot? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

In alle ernst: ik zou er maar tegen in beroep gaan, de meetcorrectie klopt niet.
Er had een correctie van 5 kilometer moeten worden toegepast:
  • Snelheid bij 130 km/u limiet
    Een automobilist rijdt op een 130-km weg 136 km/u volgens de meetapparatuur. De politie trekt hiervan 5 km meetcorrectie af (3% van 136). Deze automobilist krijgt een bekeuring voor 1 km/u te hard rijden.
Lees maar zelf: De site van het Openbaar Ministerie:

https://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/handhaving-verkeer/snelheid/meetcorrecties/

Maar die ene kilometer zul je betalen, in Zwitserse Franken of in Euros
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
2015 weet ik niet, Ze hebben voor 2016 zelfs een rekentool:
Tarieven snelheidsovertredingen

U heeft aangegeven:
  • U reed met een auto.
  • U reed op de autosnelweg.
  • U reed met een snelheid van 136 km/u.
  • De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 130 km/u.
  • U heeft de maximumsnelheid dus met 6 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 5 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 1 km/u.

Het boetebedrag:
  • Boetebedrag: € 11,-.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Straffen die handel !!! Ontoerekeningsvatbaar zijn zulke mensen. Terecht!!!
Ik houd mij altijd keurig aan de snelheid. Ik weet ook niet wat jullie met Cjib bedoelen. Wat kun je daar naar overmaken. :rolleyes:
 
Hey vlak die administratie kosten niet uit he 9 euro maar liefst. Dit kan toch net de druppel zijn voor een acute stres aanval. Maar mag je je ook aanmelden als de overtredingen in Duitsland begaan zijn. Heb nu van de twee keer dat ik in Duitsland ben geweest al twee keer een boete gehad voor 8 km te hard rijden. Deze boetes waren beide ook goed voor 10 euro maar liefst.
 
Wat ben jij een verkeerscrimineel zeg. :mad: Schandalig dat jij je hier nog durft te vertonen. :mad: Rijbewijs en auto in beslag nemen, dat hadden ze moeten doen. :mad: Opsluiten zouden ze je, en de sleutel weggooien!! :mad: Ik weet zeker dat ik nachtmerries krijg van jouw verkeersgedrag. :eek: Denk zelfs dat ik mij niet meer op de weg durf te begeven. :( Doodsangsten sta ik uit!! :confused:
Waar is Koos Spee als je hem nodig hebt? ;)

Oke en nu OT :mrgreen:, wat een krankzinnige bekeuring. Ik was het er ook niet mee eens geweest. En dan die administratiekosten waardoor het boetebedrag bijna verdubbeld. Dit heeft totaal niets meer met veiligheid te maken maar is gewoon plukken wat je plukken kan. Of graaien wat je graaien kan. :mad:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat ben jij een verkeerscrimineel zeg. :mad: Schandalig dat jij je hier nog durft te vertonen. :mad: Rijbewijs en auto in beslag nemen, dat hadden ze moeten doen. :mad: Opsluiten zouden ze je, en de sleutel weggooien!! :mad: Ik weet zeker dat ik nachtmerries krijg van jouw verkeersgedrag. :eek: Denk zelfs dat ik mij niet meer op de weg durf te begeven. :( Doodsangsten sta ik uit!! :confused:
Waar is Koos Spee als je hem nodig hebt? ;)

Oke en nu OT :mrgreen:, wat een krankzinnige bekeuring. Ik was het er ook niet mee eens geweest. En dan die administratiekosten waardoor het boetebedrag bijna verdubbeld. Dit heeft totaal niets meer met veiligheid te maken maar is gewoon plukken wat je plukken kan. Of graaien wat je graaien kan. :mad:
Niet omdat het moet ... maar omdat het kan Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!