Theo's Polo BlueGT
Theo's Polo BlueGT

Theo's nieuwe BlueGT

Merk
VW
Model
Polo
Uitvoering
BlueGT
Kleur
Silk Blue
Bouwjaar
2015
Dank voor de leuke reacties.
Ik heb bewust gewacht met bestellen tot de "new" Polo te bestellen was.
Het verschil tussen 6R en 6C was mij bekend.
Maar op de offerte en factuur staat keurig 6R en heb dat daarom maar aangehouden.
Zit ik net door het serviceplan boekje te bladeren, staat daar wel dat het een 6C is (6C1 BNZ om precies te zijn)
Auto heeft inderdaad het nieuwe stuur, infotainment systeem, achterlichten, etc.

Er is vast wel een mod die dit topic nog een keer wil verplaatsen naar de juiste groep :)
 
Laatst bewerkt:
Die Mitsubishi Cordia was echt een TOP auto, daar hebben we heel veel mooie kilometers mee gemaakt.
En je kwam er zelden één tegen omdat ze niet veel verkocht waren.

En ja, deze BlueGt is een heel verschil met de vorige (en die daarvoor)
Mijn eerste Polo had 70 pk, de vorige 100, en deze 150.

@WobbleKid: ik ben het met je eens dat ze het uiterlijk ook wel wat hadden mogen veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky en WobbleKid
Hey Theo, nog gefeliciteerd met je aanwinst! Mijn nieuwe BlueGT is eind vorig jaar ook besteld maar ik kwam er gisteren toevallig achter dat er volgens mij geen automatisch dimmende binnenspiegel meer te bestellen is in de polo?!? Weet jij of iemand anders hier meer van? Ik heb nu nog de 'oude' BlueGT versie en daar was het destijds wel in te bestellen. Zou het erg jammer vinden iig:sweat:

Groeten
 
Op VW.nl kan het 'licht en zicht' pakket gewoon geselcteerd worden, daar valt het onder (als mede de regensensor en lichtsensor). De 6C heeft ook automatische verlichting, maar of dit in het licht en zicht pakket zit weet ik niet.
'T is in ieder geval niet standaard, dus zal in 't licht en zicht pakket zitten neem ik aan (lees: ik heb 't niet Stick Out Tongue )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!