Theo's Polo BlueGT
Theo's Polo BlueGT

Theo's nieuwe BlueGT

Merk
VW
Model
Polo
Uitvoering
BlueGT
Kleur
Silk Blue
Bouwjaar
2015
Hallo allemaal.

Ik lees al eventjes mee hier maar heb me nog niet eens voorgesteld.
Mijn naam is Theo, 50 jaar en ik kom uit Den Helder.

Mijn autohistorie in het kort: begonnen in 1982 met een Toyota Corolla.
Daarna een Nissan Sunny coupe, Opel Corsa als tweede auto er bij en daarna een Mitsubishi Cordia.
En na de Cordia sloeg het VW virus toe.
Eerst een Polo III, in 1998 nieuw gekocht en na 5 jaar ingeruild omdat er elke keer wel iets kapot ging (raammechanisme, versnellingsbak, kilometerteller, etc)
Ingeruild op een nieuwe polo 9n, de 1,4 100pk versie in Comfortline uitvoering met als extra toevoeging het sport onderstel en andere velgen.
En daar rijden we sinds 2003 met heel veel plezier in rond.
Na 12 jaar en bijna 230.000 kilometer werd het tijd voor weer eens iets nieuws.

Toen de BlueGt in 2012 geïntroduceerd werd vonden we het al gelijk een mooie auto.
En tijdens een goed gesprek bij VW dealer Heron eind september hebben we de knoop doorgehakt en een BlueGt besteld, in de kleur Silk Blue en met vier deuren.
Opties: Executive Plus pakket, bi-xenon, licht en zicht pakket, PDC met achteruitrij camera, panorama schuifdak, selectief sport onderstel, inklapbare spiegels en een setje winterbanden op stalen velgen.

Levering wordt in de eerste week van 2015 dus we moeten nog eventjes geduld hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!