Testbank meeting! 5-11-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Testbank meeting!

weem zei:
...Damn, ik zie nu dat ik zaterdag de 27e al iets heb staan wat ik echt niet kan verzetten. Dus als eind augustus ook het weekend van de 20e kan betekenen of als we zondag de 28e gaan zou dat super zijn.
Ik kan toch nog switchen dat weekend blijkt nu, zaterdag de 27e (hoewel niet mijn voorkeur) zou dus kunnen voor mij.
 
Re: Testbank meeting!

Het is even rustig rond om de rollermeet wegens verhuizingen enz.
Maar de datum is bekent!

De rollermeet zal plaats vinden op 5-11-2011

Dit zal samen met VR6 club Holland gehouden worden.
 
Re: Testbank meeting!

Ja hoor. Het is niet echt met inschrijvingen, wel hebben we eerder in deze thread geïnventariseerd wie er meegingen om te kijken of we überhaupt 10 man op de been konden krijgen t.b.v. de korting die dan is te bedingen.

Ben zelf niet de organisator maar volgens mij is het hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoewel ik denk dat als het echt druk wordt, zeker ivm het ook meegaan van de VR6 club, het kan zijn dat de band voor de hele dag bezet is.

Misschien dat Knight hier iets over kan zeggen?
 
Re: Testbank meeting!

en nu is het voor elke TSI rijder op het forum wachten op Weem en zijn uitdraai Stick Out Tongue voor mij in ieder geval wel.. Misschien loopt het na de meeting wel storm bij Ventura dankzij Weempie :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!