Testbank meeting! 5-11-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

Naar aanleiding van een ander topic open ik deze om te kijken of er animo is voor een testbank meeting Big Grin
Prijs is 25,- dat is inclusief een geplastificeerd test rapport.
Dit is een aktie tarief voor als je met een club gaat met meer dan 10 leden.
Dus als we 10 of meer auto's hebben kunnen we een datum gaan prikken!
Misschien leuk om naar afloop met ze alle iets te gaan eten in de buurt?

Locatie TVS-Engineering Aalten

Hieronder een resultaat topic van het VR6 forum daar hebben we al 3 keer zo'n meeting gehouden!

http://www.vr6clubholland.nl/forum/view ... =18&t=7475


1. Knight
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Re: Mypolo.nl testbank meeting!

Knight zei:
Naar aanleiding van een ander topic open ik deze om te kijken of er animo is voor een testbank meeting Big Grin
1. Knight
2. MyPoloCandy
3. Weem
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Heb MyPoloCandy ook maar alvast toegevoegd, hij gaf het in dit postje al aan :)
 
Re: Mypolo.nl testbank meeting!

Richard zei:
Lijkt me leuk! Maar waar gaat dit plaats vinden?
Van wat ik ervan begrijp in Aalten, voorbij Doetinchem vlak bij de Duitse grens. Niet helemaal ideaal maar voor 25 euro is hier wel overheen te komen, lekker een stukkie touren ;).

Datum wordt denk ik pas vastgesteld als er minimaal 10 geïnteresseerden zijn.
 
Re: Testbank meeting!

Bas zei:
kijken wel maar mn standaard motortje hoeft niet op de dyno Stick Out Tongue
Misschien toch ook wel interessant om te kijken of je motor (ik weet niet hoeveel KM ie inmiddels heeft gelopen) nog altijd het aantal PK's levert als toen ie nieuw was.

MyPoloCandy zei:
Wel geinig al die geruchten over het afwijkende vermogen van de 1.2TSI.
Ja, de Venturaman wist te vertellen dat de TSI meer in de buurt komt van 114pk dan de fabrieksopgave van 105pk.
Zelf vind ik het denk ik erg interessant om te kijken of de mini-ecu van Ventura de beloofde 133pk levert en 215nm koppel :). Anders ga ik toch eens een ernstig gesprek voeren haha.

Het lijkt erop dat we nog vier man nodig hebben om de prijs op 25 euro de man te krijgen, dus twijfel niet en meld je aan allen :). Volgens mij wordt het een interessante en gezellige dag!

[edit] @Knight: mocht niet lukken genoeg Polo's bij elkaar te krijgen zou je wellicht ook eens op het VR6 forum kunnen polsen of daar interesse is van forummers om zich aan te sluiten. Op zich lijkt het me ook wel een leuk om een paar van die ouwe beesten van dichtbij te zien.
 
Re: Testbank meeting!

Ik heb een maatje met een E92 BMW M3 die ook wel op de bank wil, hij vraagt zich alleen af of zijn auto wel op die bank kan vanwege het vermogen (420 pk). Zo ja, dan hebben we er iemand bij!.
 
Re: Testbank meeting!

@ Weem

Ik neem ook zowieso mijn VR6 mee die gaat er ook weer op Big Grin
Dan kan me vriendin met de polo ben echt benieuwd wat hij op de bank doet voor en naar het chippen.
De VR6 had vorig jaar 186pk 256nm Big Grin


@ mypolocandy

420 is geen probleem er heeft al wel eens 760pk op gestaan! die dingen kunnen heel wat hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!