Testbank meeting! 5-11-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Testbank meeting!

Ik hoor wel wat de kosten gaan worden.
Is wel leuk om daar met een aantal auto's heen te gaan.
En ook leuk voor andere mensen om te zien hoe het "chippen op maat" in zijn werk gaat.
 
Re: Testbank meeting!

Ben benieuwd, ik hoop dat je het kan regelen. Ik kan niet wachten om te zien hoe de TSI het op de testbank doet en wat het werkelijke verschil is tussen geen en wel de mini ecu ertussen.

Overigens als tip misschien wel handig om benzine met een hoger octaangehalte te tanken vantevoren (de gebruikelijke premiumbenzines), schijnt met name bij een hoge vermogensvraag voor consistente resultaten te zorgen en voor minder gebibber.
 
Re: Testbank meeting!

@weem Ik ben stiekem wel erg benieuwd naar de uitdraai van jouw TSI!. Ik merkte duidelijk een verschil, en dat met twee inzittenden. Een vermogensmeting is echter het ultieme bewijs dat het geen selectieve perceptie is. Is gelijk de hele 'Ventura' vs OBD discussie uit de doeken ;)
 
Re: Testbank meeting!

Ja, dat zou ook wel fijn zijn als die hele discussie uit de wereld is op basis van eindelijk eens wat objectieve gegevens.
Duurtest had ie dus al doorstaan zoals ik in een ander postje schreef, heb er nu ongeveer 15k opzitten met het kastje erin waarvan een rit van 1.300 km in praktisch één ruk zonder problemen.
 
Re: Testbank meeting!

Als ik het goed begrepen heb heeft de testbank-sessie nog niet plaats gevonden. Indien het qua datum/tijd uitkomt dan ben ik ook geinteresseerd om te zien of ABT me ook echt daadwerkelijk de 210Pk (Polo 6R gti) geeft die ze beloven.
 
Re: Testbank meeting!

in de 1e post staat dat de prijs zo 25euro is bij 10 personen.
Daar er in ieder geval 10 zijn, ga ik uit van een prijs zo rond de 25 euro!
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Testbank meeting!

Prijs was inderdaad 25 euro voor meer dan 10 man. Als het goed is halen we dat aantal ook wel. Knight zou deze week bellen en kijken of ie nog wat mensen op een ander forum kon meekrijgen van wat ik ervan begreep.

Daarna gaan we dan een datum prikken lijkt me, hopelijk op korte termijn.

Ben ook wel benieuwd naar de resultaten bij jou Poloabt, heb zelf ook ooit Abt tuning overwogen.
 
Re: Testbank meeting!

Even een 'definitief' lijstje op basis van de laatste aan- en afmeldingen:

1. Knight (Golf III, VR6) (BEVESTIGD)
2. Knight (vriendin met Polo 9N3, 1.4 TDI gechipped) (BEVESTIGD)
3. Poloabt (Polo 6R, GTI ABT) (BEVESTIGD)
4. Weem (Polo 6R, TSI met Ventura mini-ECU) (BEVESTIGD)
5. Richard (Polo 9N3, GTI) (BEVESTIGD)
6. starsky (Polo 9N3, 1.4 TDI) (BEVESTIGD)
7. jacovn (Polo 6R, GTI) (BEVESTIGD)
8. reddevil (Polo 9N3, GTI) (BEVESTIGD)
9. Xtreme (Polo 6R, GTI) (BEVESTIGD)
10. Daniel (Polo 6R, BM) (BEVESTIGD)
11. Spiky (Polo 6R, 1.4) (BEVESTIGD)
12. Alessandro (Polo 6R, GTI) (BEVESTIGD)

Komt dus op 12 man exclusief de mensen die Knight nog bij het VR6 forum weet te strikken, nette opkomst :mrgreen:
 
Re: Testbank meeting!

Prima! Dan hou ik het even op 27 of 28 augustus (testen ze ook op zondag dan?).

Hoop dat we het zo snel mogelijk concreet vast kunnen leggen zodat iedereen die mee wil er ook echt rekening mee kan houden (vakanties e.d.).

[update:] Damn, ik zie nu dat ik zaterdag de 27e al iets heb staan wat ik echt niet kan verzetten. Dus als eind augustus ook het weekend van de 20e kan betekenen of als we zondag de 28e gaan zou dat super zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!