Tellerklok veranderen.

Remco11

Actief lid
33
11
27
Hoi allemaal,

Ik wil graag mijn tellerklok veranderen in mijn 6R naar de tellerklok van een 6C.
Ik heb gelezen dat ik deze moet inleren, alleen ik heb geen idee waar ik dit kan laten doen?
Weet iemand dit toevallig? Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
Aha, bij het onderdelen bedrijf zeiden ze dat dit wel mogelijk is.

Tellerklok van een GTI is wel aanzienlijk duurder dan een 6C klok namelijk.

Bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
De polo 6c behuizing van de teller kan je wel over de tellerklok van de 6r heen bouwen, moet je alleen intern wat plastic weg knippen.
Maar nee je kan alleen tellers van een 6R erin stoppen, omdat je een 1.2 TDI hebt zou je kunnen kijken naar een seat toledo teller uit 2013, deze heb ik ook in mijn auto zitten. Deze kosten rond de 100 euro, met MFA+.
 

Bijlagen

  • teller_polo.jpg
    teller_polo.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 110
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Weet iemand toevallig waar ik aan deze tellerklokken kan komen?

GTI: 6R0920870A
Blue GT: 6R0920870C

Op het internet zie ik ze nergens meer staan
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
Weet iemand toevallig waar ik aan deze tellerklokken kan komen?

GTI: 6R0920870A
Blue GT: 6R0920870C

Op het internet zie ik ze nergens meer staan
Persoonlijk zou ik ook geen gti teller in me auto willen vanwege het toerenbereik, maar dat is je eigen keus.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
De polo 6c behuizing van de teller kan je wel over de tellerklok van de 6r heen bouwen, moet je alleen intern wat plastic weg knippen.
Maar nee je kan alleen tellers van een 6R erin stoppen, omdat je een 1.2 TDI hebt zou je kunnen kijken naar een seat toledo teller uit 2013, deze heb ik ook in mijn auto zitten. Deze kosten rond de 100 euro, met MFA+.

ene kant vind ik dit wel echt super vet, andere kant houd ik ook wel van de stijl van de Polo teller... alleen wil ik wel MFA+...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!