Te koop: Schroefset Polo 6r, Eibach Pro street S

Status
Niet open voor verdere reacties.
EIBACH PRO STREET S - SCHROEFSETS

Motortypen: 1.2 TSI DSG, 1.2 TDI, GTI 1.4 TSI, 1.6 TDI
Bouwjaar 06.09 -
Aslast Voorzijde 960 kg
Aslast Achterzijde 770 kg
Verlaging Voorkant: 20-50 mm
Verlaging achterkant: 40-65 mm



EIBACH PRO STREET S - SCHROEFSETS

Motortypen: GTI 1.8 5V
Bouwjaar 09.05 -
Aslast Voorzijde 960 kg
Aslast Achterzijde 840 kg
Verlaging Voorkant: 10-40 mm
Verlaging achterkant: 15-45 mm



Wat bedoelen ze met Aslast. Is dat het maximale gewicht wat er op die as mag rusten nadat je de schroefset hebt gemonteerd?

edit:

Ik had ze graag van jouw gekocht voor deze super prijs, maar helaas. Heb onderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat het niet gaat passen. De toplagers zijn verschillend. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de achterveren ook anders zijn.

Bron;
http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=315851
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geeft niet Bosino;)
Als het niet gaat, dan gaat t niet, niks aan te veranderen helaas.
Ik zal nog wel even alert blijven of ik ergens anders nog wat voorbij zie komen wat wel past;)

Overigens nog wel een nieuwtje in dit topic, de set is verkocht!:)
Nog niet betaald en opgehaald, maar met het betreffende lid worden nog even afspraken gemaakt over t waar en hoe laat :mrgreen:
Hij zal jullie zelf wel informeren;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!