Te koop: Schroefset Polo 6r, Eibach Pro street S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Sid,

Deze set is zeker geschikt voor jouw 6R ongeacht type, het voordeel van een schroefset is dat je zelf de rijhoogte kunt instellen en daarmee dus ook een groot deel het comfort ;)
 
hoi, ik ben nieuw op het forum, maar dat even terzijde.
ik heb een polo 6r gekocht en ben van plan deze te verlagen.
mijn eerste vraag is als ik deze set mocht kopen is het comfort nog redelijk?
ben namelijk pas 18 geworden dus weet er nog niet zoveel van.
en pas dit goed op deze wagen? want wil niet heel plat gaan ofzo gewoon mooi verlagen
ik had ook gelezen over schroefset van kw? is deze qua kwaliteit prijs comfort misschien interessanter?
ik ben ook van plan om rotiforms aan te schaffen (NUE).

Hallo Sid

ik vond het super met 18 inch en die schroefset je levert wel wat in maar dat vond ik wel meevallen
ik zeg gewoon doen :wink:

daar krijg je geen spijt van en zeker niet voor die prijs


groeten ger
 
ik ga voor 17'', want naar mijn mening is 18'' te groot voor een polo. (want na wat eerder speurwerk heb ik gezien dat 17'' rotiforms nue verkrijgbaar zijn)
ik heb een 1.2 dieseltje (55kw).
Ik houd niet zo van tweedehands dingen te kopen, dan geef ik soms liever wat meer geld uit en dan weet ik dat er 100% niks mis mee is.
want er moet toch een bepaalde reden zijn waarom je ze verkoopt als ze nog maar z'n 8000km hebben gemaakt.
En ik met er toch zeker van zijn dat er niets mis mee is, niet dat ik na een weekje erachter kom dan er bepaalde dingen niet kloppen, want dan is het ook maar zonden voor het geld.

ps: bedankt voor de info zal er zeker eens met mijn ouders over praten Stick Out Tongue want die moeten ook nog altijd akkoord gaan. heb ze al kunnen overhalen om de auto beetje te verlagen hihi.
 
Re: Schroefset Polo 6r: Eibach Pro street S

ik ga voor 17'', want naar mijn mening is 18'' te groot voor een polo. (want na wat eerder speurwerk heb ik gezien dat 17'' rotiforms nue verkrijgbaar zijn)
ik heb een 1.2 dieseltje (55kw).
Ik houd niet zo van tweedehands dingen te kopen, dan geef ik soms liever wat meer geld uit en dan weet ik dat er 100% niks mis mee is.
want er moet toch een bepaalde reden zijn waarom je ze verkoopt als ze nog maar z'n 8000km hebben gemaakt.
En ik met er toch zeker van zijn dat er niets mis mee is, niet dat ik na een weekje erachter kom dan er bepaalde dingen niet kloppen, want dan is het ook maar zonden voor het geld.

ps: bedankt voor de info zal er zeker eens met mijn ouders over praten Stick Out Tongue want die moeten ook nog altijd akkoord gaan. heb ze al kunnen overhalen om de auto beetje te verlagen hihi.

Degene waarvan ik de set kocht had niet zoveel met de polo GTI, daarom verkocht en auto weer standaard gemaakt. Ikzelf kreeg gesteggel over de set wegens garantie wat ik er niet doorgedrukt kreeg.
Anders stond de set sowieso NIET te koop...

Dus nee.. niks mis met de set.
 
VW  6R  1.2TDI 
Even weer onder de aandacht, de set is nog steeds beschikbaar en staat weer te koop voor de 560 euro genoemd op pagina 1.

ECHTER, om het leuk en spannend te houden, als jij een leuke/inspirerende/uitdagende/enz. motivatie kunt opstellen waarom jij nou die set voor 500 euro wilt/moet hebben, dan daag ik je uit! ;)
verras me/maak me aan het lachen/laat mij een traantje wegpinken en ga zo maar door, dan kan je de set wel eens voor 500 krijgen :mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Re: Schroefset Polo 6r: Eibach Pro street S

Up met extra foto's!
Heb vandaag de set nog weer eens extra geschrobd om echt zo goed als elk zand/stof/watdanookvandewegprutteltje van de set af te krijgen. Niet helemaal succesvol, er zitten maar liefst 2 randjes op die ik er maar niet afgepoetst krijg :mrgreen:

Helaas voor jullie nog steeds geen prijsverlaging, aangezien ik weer helemaal weg ben van de set. Echt een super set om te zien alleen al Big Grin

Bovenstaande aanbod geldt nog steeds, dus sla je slag voordat iemand je voor is;)
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1358463040024.jpg
    uploadfromtaptalk1358463040024.jpg
    64.5 KB · Weergaven: 95
  • uploadfromtaptalk1358463054042.jpg
    uploadfromtaptalk1358463054042.jpg
    57.4 KB · Weergaven: 88
  • uploadfromtaptalk1358463065868.jpg
    uploadfromtaptalk1358463065868.jpg
    59 KB · Weergaven: 86
  • uploadfromtaptalk1358463076086.jpg
    uploadfromtaptalk1358463076086.jpg
    50.4 KB · Weergaven: 86
  • uploadfromtaptalk1358463088321.jpg
    uploadfromtaptalk1358463088321.jpg
    58.2 KB · Weergaven: 86
  • uploadfromtaptalk1358463099670.jpg
    uploadfromtaptalk1358463099670.jpg
    48.4 KB · Weergaven: 85
  • uploadfromtaptalk1358463113526.jpg
    uploadfromtaptalk1358463113526.jpg
    48.4 KB · Weergaven: 87
  • uploadfromtaptalk1358463143441.jpg
    uploadfromtaptalk1358463143441.jpg
    63.1 KB · Weergaven: 86
VW  6R  1.2TDI 
Zou deze ook geschikt zijn voor de 9n3? De 6r en 9n3 hebben beide dezelfde platform en het gewicht is ook het zelfde. Zou wel graag een goede reserve set willen hebben. Heb niet veel vertrouwen in mijn huidige V-cheapp setje Stick Out Tongue
 
Ik heb wel vaker gelezen over sets die voor 9n(3) waren die prima onder een 6r konden, dus ik denk dat dit dan ook wel zou moeten kunnen, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!