Te koop: Schroefset Polo 6r, Eibach Pro street S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hierbij zet ik mijn kort geleden aangekochte Eibach pro street s schroefset wederom weer te koop, wegens gesteggel.

Ik heb de set van vwracing overgenomen en deze set is eveneens nog nooit gemonteerd geweest onder mijn auto, alleen onder die van hem.
de set is dus nog geen jaar oud en heeft 8000 km gelopen.





De set is geschikt voor:
Motortypen: 1.2 TSI DSG, 1.2 TDI, GTI 1.4 TSI, 1.6 TDI
Bouwjaar 06.09 -
Aslast Voorzijde 960 kg
Aslast Achterzijde 770 kg
Verlaging Voorkant: 20-50 mm
Verlaging achterkant: 40-65 mm


Forum vraagprijs: 560 euro of een goed bod.
Mocht je een bod overwegen in de orde van 350 euro, dan neem ik je dus niet serieus!
De set staat eveneens op marktplaats voor 600 euro, dus sla je slag! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Okay, ik was even benieuwd. Ik zal er over nadenken. De KW set interesseert mij namelijk ook en dat is van een iets hogere kwaliteit dan Eibach imho.

Geeft niks, dat ben ik ook met je eens;)
Heb zelf vanwege financiën (student) besloten alsnog voor de eibach te gaan, maar helaas viel dat eveneens niet in goede aarde..
En verder, de KW set is echt een super koopje in vergelijking met deze;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ennn.. OMHOOG MET DIT TOPIC!!!!!!!:mrgreen:
Nu speciaal voor kerst, doe een goed bod en de set is van jou!
Richtprijs heb ik eveneens laten zakken naar 560, dus stel aan de hand daarvan een mooi bod op;)
 
VW  6R  1.2TDI 
hoi, ik ben nieuw op het forum, maar dat even terzijde.
ik heb een polo 6r gekocht en ben van plan deze te verlagen.
mijn eerste vraag is als ik deze set mocht kopen is het comfort nog redelijk?
ben namelijk pas 18 geworden dus weet er nog niet zoveel van.
en pas dit goed op deze wagen? want wil niet heel plat gaan ofzo gewoon mooi verlagen
ik had ook gelezen over schroefset van kw? is deze qua kwaliteit prijs comfort misschien interessanter?
ik ben ook van plan om rotiforms aan te schaffen (NUE).
 
Comfort geen idee, daar kan Ger je wel wat over vertellen, hij heeft dezelfde set gehad op een 6r;)
Verder was deze set voor mij als student (20) zeer zeker interessanter qua prijs kwaliteit, plus eibach is sowieso een topmerk dus zou verder wel goed zitten;)

Wat je bedoelt van past dit goed op deze wagen?:confused:
Wat is je motortype?
Verder de set is sowieso voor de 6r, dus die past sowieso op elke 6r.
Plus met 18 inch lever je echt wel wat in qua comfort, maar ik rijd zelf op 17 inch in de zomer en ik PERSOONLIJK vind het op normaal onderstel weinig verschilStick Out Tongue
Voor mijn gevoel knalt (het geluid dus) 17 inch alleen wat meer bij putjes en drempelsStick Out Tongue
Maargoed iedereen zijn eigen mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!