Stoelverwarming aansluiten,hoe??

Stelt erg weinig voor, 4 bouten van de stoelen los kabel via de dorpel begeleiden en voilla
Wel heb ik de - pool van accu los gehaald. How to van de verlichting ed komt nog.
Gaat mij meer om het plaatsen van de module en het aansluiten van de kabels.
Gaat vast goed komen zodra ik de kabelboom heb en anders kan ik jullie om hulp vragen hehe.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Mijn kabelboom is binnen.
Ik heb een paar foto's gemaakt van de kabels en stekkers. Misschien dat @iichel deze in zijn eerste post kan zetten voor de duidelijkheid. Hebben we meteen een how-to. De meeste stekkers zijn van zelf sprekend. Binnenkort ga ik ermee bezig. Wat is eigenlijk de officiële plek van de module?
20151019_163810.jpg 20151019_164440.jpg
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!