Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok bedankt. Ik ga binnenkort even rotzooien.starsky zei:Dat bovenste vakje ietsjes naar voren drukken en dan omhoog trekken
Hoe bedoel je het tegenover gestelde?Maik zei:Waarom heb je eigenlijk voor een andere radio gekozen? Ik ga zaterdag namelijk precies het tegenover gestelde doen![]()
Maik zei:Bij mij gaat de enkele radio eruit en komt er weer een orginele RCD in (die jij eruit hebt gehaald).
Bovenste bakje kreeg ik los door via het gat van de radio het betreffende bakje uit te drukken met een schroevendraaier (wel voorzichtig natuurlijk) Het beste kan je dan eerst in één hoekje duwen en dan wanneer ie omhoog komt de andere hoek omhoog duwen.
Maik zei:Owh vandaar, ik keek naar het enerlaatste plaatje op pagina 2 maar dat is een voorbeeld foto zeker :lol:
Apolo zei:Netjes hoor
tip: maak de achterklep clean![]()
starsky zei:Mooi kleurtje![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.