Steef's Polo 9N (exit Polo Story p7)

Re: Steef's Polo 9N (eindelijk foto's p4)

michaeltjeh1 zei:
Ik weet waar dit is! Dit is in Wateringen op het industrie terrein daar!! ik werk namelijk daar in de buurt om de 2 weken! :) Nice pics!

Nee hoor!
pinokkio-1.gif

:cool:
 
Re: Steef's Polo 9N (eindelijk foto's p4)

Vandaag een ANWB keuring.
Hier zullen de meningen over verdeeld zijn.
Maar ik heb 6 maanden Bovag garantie en wil dat de auto helemaal in orde is voor ik veel geld ga uitgeven aan het 'opleuken' van mijn auto.
Ik heb zelf al wat puntjes, en als er vandaag wat uitkomt, kan dat in 1 keer gemaakt worden.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Re: Steef's Polo 9N (eindelijk foto's p4)

Slimme zet magnat heb ik ook gedaan na de koop van me auto! kwamen toch weer wat punten uit.. naar de dealer gegaan en opgelost :)
Als je aan het eind bent van je garantie 2 weken daarvoor een APKtje doen ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Steef's Polo 9N (eindelijk foto's p4)

Gewoonjan zei:
oei, dat is balen :(
wat was er allemaal zo 1 2 3 niet in orde aan?

Ik ben erachter gekomen dat de auto diverse schades gehad heeft.
Daar had ik al een vermoeden van toen ik mijn koplamp los zag zitten (zie pagina 2)
Hij is rechtsvoor aardig in elkaar geweest, vandaar koplamp niet goed, en daardoor nieuwe motorkap, nieuwe bumper enz enz.
Linksachter ook schade gehad, wat dus niet goed gemaakt is. Het kan zijn dat er schuren inkomen en dat het lakwerk eraf gaat.
Ook is hij is gericht.
Zo op het oog is het niet te zien, hij ziet er goed uit (zie pagina 4).

Ik ga nu informatie inwinnen, wat ik hiermee moet doen.
Weten jullie wat ik hiermee kan?
Ik heb 6 maanden Bovag garantie, die ik zo even ga bellen.
Het liefst wil ik de aankoop ongedaan maken, maar dat zal niet meevallen.
Ik blijf zowiezo Polo rijden.

God, wat baal ik hiervan!
Graag hulp en advies!!!
 
Re: Steef's Polo 9N (eindelijk foto's p4) (problemen!! p5)

starsky zei:
Das balen idd!

Is het niet handiger om voor de koop zo'n ANWB-keuring uit te laten voeren?

Tja, dat zeker.
Achteraf ook beetje stom, en te goed van vertrouwen geweest.
De keuring liet ik doen, vanwege mijn 6 maanden bovag garantie.
Het heet ook een: aankoop/afloop garantie keuring.

Het is gebeurt, en moet niet (te veel :cry: ) gaan jammeren, maar kijken naar de mogelijkheden.
Heb inmiddels veel informatie van de Anwb, Bovag, ConsuWijzer, Consumentenbond en hier op het forum.

Van de week terug naar de verkoper, en het voorleggen.
Daarna kan ik verdere stappen nemen, en hopen op een goede oplossing.

Gewoon balen :x
 
Re: Steef's Polo 9N (foto's p4) (Anwb keuring valt tegen p5)

Allereerst is dit natuurlijk flink balen! Echter was een keuring voor aankoop beter geweest maar daar heb je nu natuurlijk niets aan.

Ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Kijk best dat een auto schade heeft gehad, maar dit moet wel juist gerepareerd zijn. Het blijft immers een auto van ondertussen 8 jaar oud en hij is dus niet nieuw.

Een auto terug nemen door een dealer is ook niet een optie die veel voorkomt, daarnaast zal hij eerder een andere wagen uit het wagen park aan bieden.

Wat betreft de koop ongedaan maken denk ik niet dat er veel succes te behalen valt (eerder een compensatie).

Succes met de afhandeling! Ik zou in afwachting / bevordering van het gesprek met de verkoper je verder niet uitlaten over zaken ingaande de wagen, de verkoper etc.
 
Re: Steef's Polo 9N (foto's p4) (Anwb keuring valt tegen p5)

Bedankt voor de reacties.

@Maik, nee ik wil eerst even rond de tafel zitten en kijken wat eraan te doen is.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Re: Steef's Polo 9N (foto's p4) (Anwb keuring valt tegen p5)

Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Let wel, Bovag garantie dekt verschrikkelijk weinig / stelt geen zak voor. Ik ben er haast zeker van dat ze niks aan de punten die gevonden zijn zullen doen / het vergoeden. Er is namelijk niks ,, mis '' met de auto verder.

In ieder geval succes. Laat het ons weten!
 
Re: Steef's Polo 9N (foto's p4) (Anwb keuring valt tegen p5)

Sinds vandaag ben ik Polo-loos.
Door wat jullie hebben kunnen lezen op pagina 5.
Resultaat: Polo weg, en weer bezitter van mijn oude Volkswagen Passat 2.3 VR5 uit 1998.
[resize=600:2f6r2j8p]http://img209.imageshack.us/img209/3052/dsc00299v.jpg[/resize:2f6r2j8p]

Ik kom later op het verhaal terug, ben er nu even klaar mee :(
Mijn zoektocht gaat weer van start, want er zal weer een (dit keer) goede Polo terug komen!

Als jullie het goed vinden, blijf ik actief hier op het forum.
Bedankt!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!