Stationair rpms aanpasing hulp gezocht

Beste leden,

ik ben in bezit van een polo gti uit 2011. Wanneer de auto warm loopt draait de motor maar 700 rpms stationair en daardoor trilt het een beetje. Ik heb kort geleden een vagcom kabel aangeschaft en heb op youtube gezocht naar instructies om dit aan te passen maar toch lukt het mij niet. Iemand enig idee hoe dit moet.

Ook wil ik weten hoe je US lights moet toepassen
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI Globetrotter 
Bedankt! zal hier ff naar kijken
Beste Anil75,
Ik zou je de Duman US module v1.5 via https://dumancustoms.nl aanraden, voor 35€ een module met een draaiknop om af te stellen hoe fel ze staan en eventueel uit te zetten, en gaan uit bij gebruik van de knipperlichten, zelf ingebouwd op onze polo en zie je bijna niks meer van en was zeker te doen.

7ca5528961a4384f42fb286a419df752.jpg
2f709c8e29affece4ab64a4f660affa5.jpg
256f0188a110ef776e25e7b94643c316.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Anil5.0
Met sommige modules met zo'n 15kabels(overdrijven kan toch [emoji12]) en 2 doosjes kan dan wel inderdaad, zelf ook veel over gelezen, maar met zo'n module zoals ik hierboven had geadviseerd is er zover ik weet nog geen een BCM gesneuveld, en werkt ook met CAN-bus systemen.

Is niet mijn bedoeling om andere bedrijven af te kraken ofzo die dat leveren, maar ik vindt de Duman modules beter dan de andere door zo'n redenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!