Staging/ needle sweep

  • Onderwerp starter Deleted member 4363
  • Startdatum
Ik krijg dit niet aan.

Als ik tussen adaptation kijk staat staging en indicator celebration er niet tussen.

Bij long coding kan ik hem wel aanvinken en coderen maar als ik dan de codering opnieuw uitlees geeft die precies dezelfde codering aan (ongewijzigd dus). Wat kan ik nu het beste doen?

Gaat om een polo 6c 1.2 tsi highline 2016 (modeljaar)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Het gaat via adaption, niet via long coding..

Heb je mijn post volledig gelezen? Denk het niet.

Ik zie beide mogelijkheden niet staan onder adaptation. Wel kan die bij long coding worden aangevinkt. De codering wordt ook geaccepteerd echter na het opnieuw uitlezen van de codering blijkt deze niet te zien aangepast.

Moet je eerst security acces uitvoeren alvorens long coding? Zo ja weet iemand de toegangscode?
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Heb je mijn post volledig gelezen? Denk het niet.

Ik zie beide mogelijkheden niet staan onder adaptation. Wel kan die bij long coding worden aangevinkt. De codering wordt ook geaccepteerd echter na het opnieuw uitlezen van de codering blijkt deze niet te zien aangepast.

Moet je eerst security acces uitvoeren alvorens long coding? Zo ja weet iemand de toegangscode?
Nee indd niet goed gelezen..
Ik had het over 6R en jij 6C.. Dus denk dat daat het verschil in zit.. Verder weet ik niet hoe het bij de 6C gaat..
 
Hoi goeiedag, ik zou graag needle swap willen maar heb er totaal geen verstand van is er iemand die mij zou willen helpen ermee , lijkt een leuke toevoeging van mijn auto
Gaat om VW polo 6R uit 2012
Omgeving Haarlem

met vriendelijke groet
Mitchell Meeuwenoord
 
Volkswagen  Polo 6R 2012  1.2 
Ik had begrepen dat het bij een AID niet kan. Klopt dat?
blijkbaar bij de eerste uitvoeringen op een AW wel, maar op de latere uitvoeringen blijkbaar niet meer.. hangt van het onderdeelnummer van het AID af. ook ik heb dus blijkbaar pech. (bouwjaar 01/01/2019) geleverd éérste week Maart 2019. weet wel niet meer van welke uitvoering het er uit is gehaald. al had ik een tijd geleden een gti van dezelfde periode bij de garage gezien en daar stond dus wel needle sweep op..
mocht er toch iemand zijn die het alsnog zou kunnen, laat maar gerust weten.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik heb zelf een polo gti uit 2011, bcm is een pq25.
Ik kom de optie wel tegen in vcds maar als ik hem selecteer krijg ik de melding: channel not available.

Weet iemand of dit dat dus niet mogelijk is en, is het zonder uitbouwen te achterhalen wat voor cluster iemand heeft bv door middel van een vcds scan ?
 
Volkswagen  Polo 6R Gti  1.4 Tfsi 180pk 
Ik heb zelf een polo gti uit 2011, bcm is een pq25.
Ik kom de optie wel tegen in vcds maar als ik hem selecteer krijg ik de melding: channel not available.

Weet iemand of dit dat dus niet mogelijk is en, is het zonder uitbouwen te achterhalen wat voor cluster iemand heeft bv door middel van een vcds scan ?
Nope zelfde als bij @Sander-1996 , gewoon teller uitbouwen en met eeprom needle sweep activeren heb ik ook bij hem gedaan.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Bleek idd niet mogelijk bij mijn GTI met AID. Gekke is dat het wel aangevinkt staat in VCDS.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!