Staging/ needle sweep

  • Onderwerp starter Deleted member 4363
  • Startdatum
Het valt me op dat alleen bij de 6C deze "altijd" werkt, omdat zij een uitgebreide teller hebben.

Eentje met een mooiere display waarvan je ziet welke deuren open zijn etc.

dat klopt niet helaas, ik was bij TCL voor deze zelfde aanpassing en toen lukte het ook niet. Ik heb zelf ook de 6c..
 
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
dat klopt niet helaas, ik was bij TCL voor deze zelfde aanpassing en toen lukte het ook niet. Ik heb zelf ook de 6c..
Ook hier is het dus meer toeval als dat een regel voor te schrijven is.

Dat heb ik met de US lights op de 6C, zodra ik die programmeer raakt de BCM van slag en geeft allerhande vage storingsmeldingen. Bij een vriend van mij met ook een 6C ging het zonder problemen.
 
VW Polo 6r gti bj eind 2011? bij JD kon hij niet een 1,2,3 vinden? is het mogelijk
Dennis, zoals je al leest is het erg verschillend of er al dan niet het gewenste resultaat valt te behalen. Kwestie van proberen dus.
Mocht je uit de buurt of in de buurt van Veenendaal komen dan wil ik altijd ff voor je kijken natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisGTI
Super bedankt voor uw aanbod. Jammer genoeg woon ik in Alkmaar. Woont iemand in de buurt van Alkmaar? die hier ervaring mee heeft?
Eventueel wil Peppergrey ook wat VCDS aanpassingen laten uitvoeren.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Als de melding 'channel not available' verschijnt bij zowel 'staging' als 'indicator celebration' heb je gewoon pech denk ik? :) Dit bij een GT teller (tot 280 km/h en multifunctioneel)
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Vreemd, dacht dat alle BlueGT tellers dit ondersteunden. Die van mij is van vrij ver in het begin (april 2013, eerste zijn in December 2012 geleverd) en daar werkt het prima op.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!