HoMi
Premium lid
Wat vinden we hier van los van het feit dat het erg prijzig is................:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaa sws, mijn ouders hebben een bmw e91 320d m perf pakket, en die heeft 220 pk en 400/430 nm koppel. En die pakt altijd de grip. Die heeft echt nooit problemenIk merk met de huidige auto dat het net te doen is om alle pk’s te kunnen verwerken.
meer is niet leuk meer.
ander vraagje, zou een achterwiel aangedreven auto (bmw, benz) de kracht beter aankunnen dan een voorwiel aangedreven auto?
gfb dv+ | € 130,00 |
slangen en turbo onderdelen upgrade tweedehands | € 300,00 |
Downpipe + montage | € 510,00 |
middendemper, einddemper, verloopstuck en montage | € 561,00 |
intercooler | € 769,00 |
tuning | € 625,00 |
mst intake | € 310,00 |
Totaal | € 3.245,00 |
Jaa sws, mijn ouders hebben een bmw e91 320d m perf pakket, en die heeft 220 pk en 400/430 nm koppel. En die pakt altijd de grip. Die heeft echt nooit problemen
tegenwoordig betekent dat ook niet altijd achterwielaandrijvingnog een reden voor mij om later over te stappen naar bmw.
Vaak is het tegenwoordig xdrive, wat dus vierwielaangedreven is. Deze e91 is nog zeker achterwiel aangedreven. Namelijk zelf getest toen er nog veel sneeuw lagtegenwoordig betekent dat ook niet altijd achterwielaandrijving
Een Polo AW GTI 2.0 doet het ook sneller dan een 1.8 ondanks een zelfde aantal pk's. Die zeggen dus niet allesDat vraag ik mij ook af. Een bmw 328 heeft 245pk, achterwielaandrijving, automaat bijna 200kg zwaarder dan de polo. Gaat in 6 sec naar de 100 en topsnelheid 250km/u. (Fabrieksopgave).
Hoe kunnen de getallen (sprint en topsnelheid) beter zijn dan een vw polo met 250pk?
Toch (groten)deels te maken met achterwielaandrijving?
1.8 & AW hebben niet evenveel pk’s. Al scheelt het niet veel.Een Polo AW GTI 2.0 doet het ook sneller dan een 1.8 ondanks een zelfde aantal pk's. Die zeggen dus niet alles
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.