Staafmixer geluid.

Dit probleem heb ik laatst ook gehad en bij mij is de druklagergroep vervangen en de koppelingsplaat..

Als je je auto goed kent, merk je gelijk dat er iets mis is..
Bij mij voelde ik de koppelingspedaal trillen bij het in trappen.. Ook trok hij "raar" op..
Ik was ook 600 euro kwijt, maar kreeg 330 euro terug omdat ik een verlengde autotrust garantie heb :)..

Hier heb ik ook iets last van, voel een hele kleine tril of tikken in het koppelingspedaal als ik hem 75% heb ingedrukt. Dit is dus een probleem met de druklagergroep? Ben van plan om binnekort langs de garage te gaan hiervoor.
 
weer telefoontje gehad.

zit een probleem in de versnellings- bak. ( wat ik dus al dacht )

een 2 handsje kost keer 300 euro.
een volledig gereviseerde 658 euro. ( 12 maanden garantie )

dan de kosten.
aangezien ze koppelinsset wel aan vervanging toe was rekenen ze die kosten wel. maar omdat euvel daar mee
niet verholpen was, hoef ik de montage kosten van de nieuwe bak niet te betalen.

tja.
volgens mij heb ik niet gek veel keus!
wat denken jullie?
 
Ik zou de gok niet nemen met een 2e handsje.
Beter iets meer uitgeven zodat het in ieder geval niet nog eens binnen 7jaar ongeveer de leeftijd van je auto zal gebeuren.
Eigenlijk net hoe lang jij de auto nog wil rijden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
We kunnen niet in jouw portomonnee rijden, maar ik hoop dat je Polo'tje nog wel een paar jaartjes rond gaat rijden.
Bij de 2e hands bak is een korter leven te verwachten in vergelijking met een gereviseerde. Gaat die bak nog een keer eraan als je hem nog hebt heb je nog een keer kosten bak + montage.

De verkoopwaarde van je auto zal wel niet veel hoger liggen met een gereviseerde bak maar toch zou ik voor de gereviseerde gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
die keuze had ik ook al gemaakt ja.

maar t verhaal van koppelingsset,
ik kwam daar omdat ik dacht dat bak stuk was.
maar t was druklager zeiden 3 man tegen mij.
nouja prima. doe die dan maar.

dit heeft dus niks geholpen.
want had precies zelfde klachten als voorheen.

nu kwamen hun ook tot conclusie dat bak stuk was.
maar aangezien druklager wel aan vervanging toe was, moet ik deze wel betalen. (gevraagd of niet )

... (A)....
 
158ab12d6440820b0a5fd7db262c121c.jpg


Daar isie dan weer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!