Sport luchtfilter

PoloDave zei:
als het filter kwa lengte goed is kan je het proberen toch? maar waarom zou je die boven een kant en klaar vervangingsfilter kiezen?

Geluid, maar ik ga niet rotzooien aan mijn filterhuis. Hij gaat er gewoon uit en ik zet er een Venom op ofzo..

Straks een GTI bumpertje erop zetten en dubbel uitlaatsierstukje, dan mag er ook wel een iets sportiever geluid uit komen! :lol:
 
Gewoon zoiets staat ook best vet..

[resize=600:1j4kpfy5]http://i48.photobucket.com/albums/f244/Millo44/POLO%20GTI/IMG_0406.jpg[/resize:1j4kpfy5]

Had op mn lupo een green storm, ook best leuk.
[resize=600:1j4kpfy5]http://img94.imageshack.us/img94/7929/img2181u.jpg[/resize:1j4kpfy5]
 
@Xtreme Ik had ook een BMC CDA op m'n Ibiza en dat klonk ook wel lekker. Alleen net iets té Stick Out Tongue

Een Storm ziet er ook wel netjes uit, ben benieuwd hoe het klinkt!.
 
FF ales op een rijtje!

2010 VOLKSWAGEN Polo 1.6L L4 DSL - All Automotive Air Filter E-2997
2010 VOLKSWAGEN Polo 1.4L L4 F/I - exc. Turbo Automotive 57i Kit Of 33-2920
2010 VOLKSWAGEN Polo 1.4L L4 F/I - Turbo Automotive Air Filter E-2997
2010 VOLKSWAGEN Polo 1.2L L4 F/I - exc. Turbo Automotive Air Filter 33-2830
2010 VOLKSWAGEN Polo 1.2L L4 F/I - Turbo Automotive Air Filter E-2997
2010 VOLKSWAGEN Polo 1.2L L3 DSL - All Automotive Air Filter E-2997
 
Het promofilmpje op de K&N site is redelijk hilarisch trouwens haha!

Ben nu toch weer sterk aan het twijfelen er zelf ook een te bestellen. Wat zijn jouw ervaringen Alessandro? (hoewel de GTI sowieso al anders klinkt dan de TSI natuurlijk). Ik stoor me nog steeds aan die rauwe herrie bij het fiks optrekken, als dat nou eens wat dieper zou klinken zou ik blij zijn.
 
@weem Ik denk niet dat een inlegfilter veel zal doen met het geluid. Daarvoor moet je echt een open systeem hebben, al ben ik bang dat dat weer te veel lawaai zal maken..
 
Oke dan, hier ben ik dus naar opzoek...

Ben zelf een fan van het merk Pipercross, maar hebben deze nog niet voor de Polo.

Mocht iemand een shoppie weten, waar deze te bestellen is, hoor ik dit graag :!:
Div. shops bieden ze aan, maar helaas heb ik geen creditcard om te betalen. ((Paypal geen probleem))
 
He PoloDave, deze vervanger heb ik hier al liggen, nu de auto nog :mrgreen: ((13 DEC))
Ik hoop stilletjes deze ongebruikte PP in de verpakking te laten zitten.
Ik bedoel echt de filter waar JeroenMPC mee komt, ITG...
 
Mooi, na contact te hebben gehad met deze mensen, kan ik de filter gaan bestellen
happy_happy_by_Paco_Mexicano-1.gif


Niet zo te zien op de site, maar krijg bij betaling de mogelijkheid om voor Paypal te kiezen.
Opgelost dus, kan weer wat van 't lijsje schrappen.

http://shop.revotechnik.com/products/56 ... 4-tsi.aspx

Enne... BIG TH@NKZzz JeroenMPC, voor het onder de aandacht brengen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!