Splitter voor polo gti aw

Bij Rieger in Duitsland ;)
Rij ff heen en weer...met die GTI zit je er zo.
Waar heb je een splitter voor nodig?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Thanks! Montage valt reuze mee. De bevestigingsschroeven worden meegeleverd. Bij mij zitten er zo'n 23 schroeven in, dus die gaat geen kant op.
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
Dat zit wel goed...! Ik ga morgen kijken voor spoor verbreders, na laten meten hoeveel mm, denk zo achter 5 mm voor 3 mm. Weet jij iets over deze materie..?
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Wat ik hierover weet, is dat het erg mooi zal staan ;).
Heb ze zelf niet gemonteerd, maar als ik me niet vergis zijn er al wat posts hierover op MyPolo.
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
Ik heb een digitaal Dashboard, en ik heb hem verlaagd met een Eibach Sportline set, en ik heb spacers, die maat spacers die jij wil is kansloos dan kun je er net zo goed niks tussen zetten.
Ik heb het uitgemeten en rij voor met 10mm en achter met 13mm sluit alles precies strak aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!