Splitter voor polo gti aw

Verdomme ze zijn vanmorgen besteld 10 mm achter voor 5 mm! Hij adviseerde niet meer te doen, ook met opspatten en omdat je de kans hebt de wielkasten te raken wanneer er meerdere personen in de auto zitten!
Ja bij jou ziet het er gelikt uit! Ik hoop dat ik het verschil nu ook ga zien....???

Ik kom uit Oisterwijk en jij als ik vragen mag! Ik weet niet alles over het digitale dashboard instellen ect...
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Verdomme ze zijn vanmorgen besteld 10 mm achter voor 5 mm! Hij adviseerde niet meer te doen, ook met opspatten en omdat je de kans hebt de wielkasten te raken wanneer er meerdere personen in de auto zitten!
Ja bij jou ziet het er gelikt uit! Ik hoop dat ik het verschil nu ook ga zien....???

Ik kom uit Oisterwijk en jij als ik vragen mag! Ik weet niet alles over het digitale dashboard instellen ect...
Je wil toch dat alles strak aansluit, ik heb me wielkasten nog nooit geraakt ze vallen met 10mm voor en 13mm achter echt precies goed.
Zonde man dat hij je dat adviseert, ik zou lekker bellen en voor mijn maten gaan, al weet ik niet welke veren je er nu onder heb zitten.

Wat wil je instellen dan? zo moeilijk is het niet

Ik kom uit Dronten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb jij het ook laten uitlijnen na montage spacers. Dat advies kreeg ik ook ! Dat is nu twee keer achter elkaar na de veren ook uitgelijnd !
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Heb jij het ook laten uitlijnen na montage spacers. Dat advies kreeg ik ook ! Dat is nu twee keer achter elkaar na de veren ook uitgelijnd !
Welnee dat uitlijnen na spacers is niet perse nodig hoor, je brengt je wielen alleen wat verder naar buiten je veranderd niet echt ergens een hoek of stuurstang ofzo. ja mijne gaat ook bijna voor nieuwe banden ben dit ook wel zat. maar goed word bij zn 30.000 beurt gedaan. setje is bijna kaal nu
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nou dan zeg ik dat af!!! Laaierlichters die garages.
Ik zou die spacers ook lekker een andere maat bestellen die ik je net zei met langere wielbouten dit gaat je toch niet bevallen.
Je hebt mijn foto's gezien van de verlaging toch? 10mm voor en 13mm achter die spacers.

Mijn mening is dat je niet hoeft uit te lijnen hoor
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Volgende week komt er een splitter aan de voorkant, dat is echt mooi!
Erna nog een downpipe met racekat, wil eerst weten of niet meer lawaai maakt ietsje meer kan!
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Je wil toch dat alles strak aansluit, ik heb me wielkasten nog nooit geraakt ze vallen met 10mm voor en 13mm achter echt precies goed.
Zonde man dat hij je dat adviseert, ik zou lekker bellen en voor mijn maten gaan, al weet ik niet welke veren je er nu onder heb zitten.

Wat wil je instellen dan? zo moeilijk is het niet

Ik kom uit Dronten
ha dorpsgenoot !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!