Koningshuis
Lid
Hier mijn oplossing omtrent de Soundaktuator van de Polo GTI.
Ik wilde de aktuator niet zomaar los trekken onder de motorkap dus heb ik een schakelaar in het dashboard laten zetten door mijn dealer, zie foto's hieronder.
Ik kan nu ten alle tijden de aktuator aan en uit zetten, standaard staat ie uit.
Foto 1: Overdag , Aktuator uit.

Foto 2: Licht aan , Aktuator uit.

Foto 3: Aktuator aan.

Foto 4: Dashboard overzicht.

De schakelaar is origineel van VW alleen er zit een ander dekseltje omheen (ik heb gekozen voor de letters GTI er zijn ook andere symbolen), de rode kleur is dus ook hetzelfde als de rest van het interieur, valt helemaal niet op!
Als je de Aktuator inschakeld worden de letters GTI geel.
Het verschil tussen aan en uit is echt groot. Als je hem uit zet is het lekker stil in de auto, eenmaal aan laat hij zich goed horen.
Misschien dat er leden van MyPolo.nl zijn die hier iets aan hebben.
Ik wilde de aktuator niet zomaar los trekken onder de motorkap dus heb ik een schakelaar in het dashboard laten zetten door mijn dealer, zie foto's hieronder.
Ik kan nu ten alle tijden de aktuator aan en uit zetten, standaard staat ie uit.
Foto 1: Overdag , Aktuator uit.

Foto 2: Licht aan , Aktuator uit.

Foto 3: Aktuator aan.

Foto 4: Dashboard overzicht.

De schakelaar is origineel van VW alleen er zit een ander dekseltje omheen (ik heb gekozen voor de letters GTI er zijn ook andere symbolen), de rode kleur is dus ook hetzelfde als de rest van het interieur, valt helemaal niet op!
Als je de Aktuator inschakeld worden de letters GTI geel.
Het verschil tussen aan en uit is echt groot. Als je hem uit zet is het lekker stil in de auto, eenmaal aan laat hij zich goed horen.
Misschien dat er leden van MyPolo.nl zijn die hier iets aan hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: