Soundaktuator GTI: Mijn Oplossing!!!!!

THanks maar die link had ik inderdaad gezien, daar hebben ze echter alleen een knop waar je de letters kan laten oplichten en niet alleen een lampje zoals de achterruitverwarming :(..

Al moet ik wel zeggen dat de actuator mij steeds minder opvalt.. alleen als we weer eens mensen meerijden is het altijd "Wat een zwaar geluid!" en dan "ja dat is nep" Stick Out Tongue
 
Gisteren heb ik mijn dealer nog gesproken met de vraag of ze dit nog eens konden verzorgen.
Hun antwoord was dat ze dit alleen nog maar willen doen tegen de werkelijk gewerkte uren, uurloon is € 76,50 excl. btw dus een speciale prijs zit er dus niet in. :cry:
In mijn geval waren ze er wel heel lang mee bezig, dit zal nu zeker een stuk sneller gaan, hoeveel sneller dit is kan ik niet zeggen.
Ik denk dat een goed inbouwstation dit zeker ook moet lukken.
 
Ik heb 'm geen dag meer gemist, na het verwijderen van dat onding
Tard_Hammer_by_Argetlam_Br_01-1.gif
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!