Sonniboy zonwering / privacy shades

halo.. als ik hier zo lees... wil ik ook wel Sonniboy zonwering kopen, wel handig... moet je dat bestellen via de site of kun je dat ook kopen via de VW dealer??? en ja de prijzen komt dat echt goeiekoper uit dan de autoruiten laten tinten met folie door autoglasbedrijf??? alvast bedankt voor de raad grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ze gisteren bij iemand in z'n Polo zien zitten.
Na wat zoeken kwam ik bij dit topic terecht.
Bij Sonniboy staat mijn Polo helaas niet tussen.
Wat ben ik kwijt voor een setje?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Even een oud topic bovenhalen.

Ik heb vorig jaar een 2ehands setje privacy shades voor mijn 5d 6r gekocht. Nieuwe plak klemmetjes gekocht voor de achterste zijruitenmaar heb die ergens gelegd en geen idee meer waar. :lol: Ook geen idee meer welke ik nodig heb en hoeveel.
Clipjes Privacy Shades online te bestellen

Iemand die me kan helpen? Thx!

Kijk even in dit topic (klik erop en je komt bij een post terecht waarin shades te koop aangeboden worden) : http://forum.mypolo.nl/aangeboden/2465-onderdelen-gespot-deel-ze-met-de-rest-46.html#post15483

Edit:
ow alleen de klemmetjes?...
 
Hierbij de beloofde foto's;

De schermen van de zijramen zitten per kant met 4 klemmetjes vast, het kleine schermpje zit met 3 klemmetjes vast. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    576.7 KB · Weergaven: 76
  • image.jpg
    image.jpg
    472.1 KB · Weergaven: 70
  • image.jpg
    image.jpg
    591.1 KB · Weergaven: 67
  • image.jpg
    image.jpg
    591.5 KB · Weergaven: 68
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!