Sonniboy zonwering / privacy shades

@enzelino
Ja klopt ik was daar ook, ik dacht er al zoiets uit op te maken uit de berichten van gister op het forum :mrgreen:
Hebben we elkaar net misgelopen :shock: , wel een toffe peer toch!?
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@PoloJan
Dat mag maar hoeft niet per se hoor, heb ze al voorbereid op het feit dat er mensen kunnen bellen van het MyPolo forum. Als je in ieder geval meldt dat je belt naar aanleiding van het MyPolo forum krijg je soieso 10% korting :mrgreen:

Mijn naam er bij vermelden mag altijd ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@Barry had jij geen 35% getinte ramen achter dan? ik heb gewoon tint en dat vind ik meer als voldoende...moet nog even zien of het in de zomer echt nodig is...gezien de auto climatronic heeft zal het nooit echt warm worden in de auto
 
was het niet zo dat Private shades de achter ruit in 2 delen afdekt en de Sonniboys wel het achterraam met 2 scherm afdekt?

als reden werd/wordt aangegeven dat 1 scherm op het achterraam kan gaan doorhangen.
En als hij in 2 delen is wordt dit voorkomen.
 
Kheb net gehoord van ne rijder die zijn polo al heeft van in 2009 (die had hem voor de officiële release in België,) da die Climatronic fantastisch is voor het warme weer. Die heeft het kunnen testen want vorige zomer werd het hier in Vlaanderen soms 40° in de zon.
Climatronic Users, we staan er goed voor :)
 
hoi heb ook een setje zonwering van sonniboy voor 169 euro inc verzending de gehele b stijl inc de kleine raanpjes dus
toch wat goed koper dan laten blenderen en je krijgt geen beesjes binnen bij open raapies achter

@PoloBM
matriaal is echt stevig denk niet dat het door hangt zit er nu al een tijdje in
 
materiaal is superstevig!
Rijd vaak met de ramen open en er is absoluut geen rek in gekomen of een andere vorm van defect.

Ze bevallen nog prima! Zeker nu de eerste zonnestralen flink aan het verwarmen zijn, is het echt nog cool in de auto (misschien ook omdat hij wit is ;) )
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb sinds een week ook privacy Shades in mijn 9N erg tevreden over. Zitten super en bevestiging is in 2 tellen gedaan. Niks plakken of iets dergelijk. Mocht je er genoeg van hebben haal je ze eruit en klaar!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!