Sonniboy zonwering / privacy shades

is dat zeg maar voor in de zomer dat in je auto niet zo warm word etc? als je hem op een parkeerplekje zet met veel zon etc

by the way die Zijwindschermen op je raamstijlen is ook wel nice!
 
@Starsky
dat bedoelde ik, korting :cool:

@KYC
Het is inderdaad tegen hitte en het zorgt voor een luxe uitstraling zeg maar.
Ook is het een vervanger voor bijvoorbeeld ramen tinten.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@PoloJan
Einde van de dag ga ik er naartoe en hoop ik de prijzen te weten.
Mijn auto is zeg maar zijn demo ;) vandaar dat ik nu even geen prijs weet :geek:

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar met dat achterin zitten, zit het wel goed :) we zijn maar met z'n tweeën dus zitten eigenlijk nooit achterin ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb ze ook in mijn vorige auto gehad, en beviel mij erg goed en paste ook mooi. Enige nadeel is dat bij het in het donker achteruit rijden het zicht minder is.
Het is dat ik nu getint glas heb, anders had ik zeker interesse gehad.
 
Hey mannen!

Is weer even geleden, had al eerder pics willen posten indd maar zat krap in de tijd.
De korting voor wat betreft de sonniboys op de 6r is 10%, maar misschien met een grotere partij in een keer meer uit te halen.

Ik zal er snel even wat foto's van posten.!

ps: een beetje off topic maarre....al gelezen van de LED dagrij verlichting? ZIT ERIN EN DOET HET!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
enzolino zei:
€ 169,00 :cry: vind kbest een hoop vinden jullie niet ? enne Barry Pics??Stick Out Tongue ben benieuwd

Voorlopig schijnt de zon voor een paar maanden toch nog niet voluit Stick Out Tongue dus dan maakt het niet uit of je die zonnewering dingetjes hebt of niet ;) maar door die zonnewering krijg je het dan niet ultra lastig met kijken naar het verkeer? :shock: :shock: ?? vroeg het mij even af...
 
Die 10% is op de 169 euro wat op de sonniboy site staat?
En komt er dan nog verzendkosten bij?

Op de sonniboy site is het verzenden gratis.

En moeten er bevestiginspunten geplakt worden in de auto of is alles makkelijk te verwijderen?

En graag foto's natuurlijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!