Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Ziet er zeer netjes uit, zo! :-D Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Waarom trouwens niet als DRL aangesloten?

-  - 
Netjes netjes, keurig zo!

Maaruh tijd voor een nieuwe kentekenplaat!! Dat met gaten doorboorde ding is geen porum

Ja, 5 leds had ook wel mooi gestaan denk ik.

Vandaag aangesloten. Niet met de dimmer ertussen, maar met relais. Ze gaan dus aan als het contact aan is, en uit wanneer de stads-of dimlichten aangezet worden.

In het zwart/wit omdat ze op de foto heel blauw ogen :(.
20120615182624.jpg

Ik heb vandaag mijn mistlichten omgeplugd op de lichtschakelaar zodat ze nu dienst doen als DRL.
Alleen nog led lampjes steken.

Ook daar zat ik nog aan te denken! Had wel meer origineel vw eruit gezien.denk ik.

Maaarr desalniettemin ben ik zeer tevreden, ze vallen goed op en het zijn echt losse lichtbundels

Nee, sinds ik deze kap er onderuit heb gereden niet meer!
465087_10150931072104393_1906320000_o.jpg

Nog een fotootje van gisteren.
458836_10151002885244393_965392002_o.jpg

én nog een rolling shot:
177904_10150991174354393_1869000092_o.jpg

120km/h. Was even een tegenvaller ja, maar in een heel schooljaar één keer bekeuring (450km in de week). Toch nie slecht?

Nee daarom!

Heb van Maik de reflexzilvere spiegelkappen overgekocht. Zullen goed matchen met de velgen. Huidige spiegels zijn aardig gehavend.
Iemand idee hoe je die dingen er af trekt?

met een van deze dingen? :mrgreen:

ghehe nee ok, de beschaafde manier zou ik zo niet weten, maar dat weet vast wel iemand ;)

VW  6R 
Met een tomtom zuignap en een liniaal kan je de spiegel eruit halen en dan de klipjes van binnen losmaken. Het kan wat kracht vereisen :mrgreen:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!