Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Dit is wel iets wat ik zoek ja... subtiel en losse LEDs!
https://www.xenonlamp.nl/webshop/led-dagrijverlichting/universeel/3-high-power-led-drv
3-high-powerled-drl-plakunit.jpg


Bevestiging wordt wel wat knutselen want hij moet hier in passen natuurlijk, en dat wil ik niet met alleen een stripje M3 tape haha.
tn_mistlamprooster.JPG


Als ik zo bovenstaand zie, kan dat best eens mooi uitpakken.

Heb ze even gemaild. Wil namelijk dit resultaat:
1411044_6drl1.jpg


En dus niet zoiets:
audi-LED-DRL-s.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aah ik denk dat ik weet wat je bedoelt met die losse leds! gaat wel vrees ik een dure grap worden...
ik zal snel even een linkje zoeken
edit:
als ik het goed voorheb wat je wilt dan heb je dit nodig:
Daglichtset LEDayFlex rond, Ø 30 mm - Stadslicht - Lichten - Verlichting - www.hella.com

de ledayflex van hella
zijn 5 afzonderlijke ledjes waar je het mooie audi en r32 drl van kunt maken :)
heb dit ook eens willen proberen maar toen ik er wat info over aan het zoeken was, kon je het blijkbaar moeilijk ergens op vastmaken...
hoe dit juist zit moet ik nog eens zoeken...
Net had ik een site waar ze te koop stonden voor 180 euro.
mss vind je ze nog ergens anders goedkoper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil het effect van losse leds, niet per se losse leds hoor.
En die van Xenonlamp.nl lijkt me een prima optie en lekker betaalbaar ook!

Alleen ik wil ze best zelf inbouwen, ben best bereid te knutselen, alleen het electronica deel weet,ik niet.
 
Ik wil het effect van losse leds, niet per se losse leds hoor.
En die van Xenonlamp.nl lijkt me een prima optie en lekker betaalbaar ook!

Alleen ik wil ze best zelf inbouwen, ben best bereid te knutselen, alleen het electronica deel weet,ik niet.

zijn genoeg forumleden die je er doorheen kunnen praten ;)
en scheelt dat je bij xenonlamp.nl de niet mooi geld terug garantie hebt :mrgreen:
kun je als 't niet bevalt altijd nog overgaan naar die van hella
 
VW  6R  1.2TDI 
Die van Hella zijn een stuk lastiger om netjes te monteren, omdat het echt losse lampjes zijn. Zoiets zou je netjes met polyester moeten knutselen of zo iets. Nee, die balkjes met 3 lampies van Xenonlamp lijken me een prima oplossing. Hoop dat ze er ook zo uit zien als op die Golf 5 R32.

Het monteren in de bumper enz. lukt me allemaal wel zoals ik al zei. Alleen kan iemand in jip en janneke taal uitleggen hoe je de draden aansluit (en wat er bij komt kijken)? Kan ik voor mezelf inschatten of mij dat lukt haha.

Ik lees ook op internet dat de DRL uit moet zijn als je een vorm van andere verlichting voert (dimlicht bijv.)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal eventjes helpen :)
wat het beste is om te doen zodat je zeker bent dat je geen miserie hebt, is om de plus aan de drl-pin van je lichtschakelaar aan te sluiten.(hierdoor gaat de drl vanzelf uit als je je lichten opzet)
ik geloof pin 3 (je ziet normaal vanbinnen ook tfl staan)
heel eenvoudig dus Stick Out Tongue
in deze handleiding staat echt alles wat je moet weten en hoe het juist moet
(wel in het duits)
http://home.arcor.de/jm860746/TFL.pdf
 
Het monteren in de bumper enz. lukt me allemaal wel zoals ik al zei. Alleen kan iemand in jip en janneke taal uitleggen hoe je de draden aansluit (en wat er bij komt kijken)? Kan ik voor mezelf inschatten of mij dat lukt haha.

Ik lees ook op internet dat de DRL uit moet zijn als je een vorm van andere verlichting voert (dimlicht bijv.)?

Uhm volgens mij ligt bij jou in de schop nog steeds mijn radio????????????????????????????????????????????????????????? Kom je die even terugbrengen. Knup ik die draadjes wel in mekaar ;)
 
Ik heb het even bij de Autocomfort hier gevraagd. Als ik alles monteer en zorg dat de draden bij de koplampen zijn. Wilt 'ie het wel even inbouwen. Service of niet?
Dus ik ga even zelf knutselen en alles voorbereiden.

Maar je hebt dus DRL, stadslicht en dimlicht? In welke stand gaat DRL dan aan?

Mijn stadslichten heb ik er uit gehaald namelijk Big Grin
 
Eerst middenconsole stuk gedemonteerd
Klemmetjes overgezet
20120607131210.jpg


Test fit
20120606190243.jpg


Afgeplakt, schuren
20120607131236.jpg


Primer eerste laag
20120607133036.jpg


Beige eerste laag
20120607140636.jpg


Beige tweede laag
20120607142609.jpg


Vergelijking met origineel
20120607142623.jpg


Stuur nu weer te drogen, dan derde en laatste keer. Vervolgens een nachtje binnen uitharden. En dan eens kijken hoe we het stofferen gaan aanpakken (deksel kan niet (makkelijk) los).
 
Voor zitten die twee klemmetjes, achter missen die. In plaats daarvan zitten er twee schroefgaatjes, goed te zien op deze foto:
20120607133036.jpg


Tussen de stoelen 'klemt' ie ook nog wat, wat het als straks alles vast zit wel een stevig geheel maakt. (had m bij de testfit dus nog niet goed zitten).
 
Ik heb het even bij de Autocomfort hier gevraagd. Als ik alles monteer en zorg dat de draden bij de koplampen zijn. Wilt 'ie het wel even inbouwen. Service of niet?
Dus ik ga even zelf knutselen en alles voorbereiden.

Maar je hebt dus DRL, stadslicht en dimlicht? In welke stand gaat DRL dan aan?

Mijn stadslichten heb ik er uit gehaald namelijk Big Grin

drl brand vanaf je de sleutel erin steekt (en er mss aan draait) tot je de stadslichten en/of dimlichten opzet.

je armsteun ziet er al goed uit zo ;) hopelijk gaat het even beige zijn als het origineel!
 
Ghehe dat is weer lekker knutsel werk om dat er naas te krijgen, maar het heeft wel een beetje mb idee;)
Iig wel 1 model heeft in de onderbumper 2 units per kant zitten (zichtbaar als 2 rondjes) en staat best mooi vind ik:)
Maargoed, moet je wel net willen eh;)
 
VW  6R  1.2TDI 
SOEDJE, COME ESTA HOMIE, long time no speak business guy! Stick Out Tongue maarre welcome back ben benieuwd wat je allemaal aan het maken bent :)

Iig ben je al goed bezig!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!