Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Ghehe dat is weer lekker knutsel werk om dat er naas te krijgen, maar het heeft wel een beetje mb idee;)
Iig wel 1 model heeft in de onderbumper 2 units per kant zitten (zichtbaar als 2 rondjes) en staat best mooi vind ik:)
Maargoed, moet je wel net willen eh;)

Die zou je op de plaats van de mistlampen moeten doen. Zou ook niet verkeerd staan! Maar dan moeten ze wel exact passen. Van de week ga ik als ik tijd heb die LED balkjes in de voorbumper inbouwen. Aansluiten komt erna wel ;).

SOEDJE, COME ESTA HOMIE, long time no speak business guy! Stick Out Tongue maarre welcome back ben benieuwd wat je allemaal aan het maken bent :)

Iig ben je al goed bezig!

Amboe! que vaya bien! Y ¿cómo estás.

Ik zal eens laten zien wat ik gemaakt heb! Ook het grijze stofje is vandaag vervangen door een passendere stof:
20120611182046.jpg


Stoelen mag ik ook wel weer eens stomen...
20120611182405.jpg


Hier zie je goed hoe de kleur matcht:
20120611182413.jpg


Al met al viel het klusje best wel mee, je moet er alleen maar zin in hebben en beetje handig zijn.
Armsteun zit nu goed vast en zeker tussen de stoelen beweegt het niet meer, dus prima ding!

EDIT: ik zie wel dat ik het stofje een beetje scheef heb getrokken... maar dat is zo weer recht :).
 
Lekker werk afgeleverd jonge! Big Grin
't resultaat mag er wezen! ;)
en voor jou nu dus ook genieten tijdens 't rijden!

btw die units die op de plek van je mistlamp passen bestaan wel;)
zijn volgens mij wel verkrijgbaar op ebay, maar die balkjes zullen 'm ook niet misstaan!
btw anders en balkjes en mistlampen? :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Nee die lipjes zitten aan de kopse kant zeg maar. die buitenroosters haken met die 2 lippen om het binnenrooster heen. Kijk anders even in je boekje. Daar staat het precies in!
 
Ik denk hoe jij het wil soedje moeten ze wel meer uit elkaar denk ik want je zal toch zien z'n witte gloed omdat ze erg vel
Zijn

Ja, dat zie ik dan wel weer. Is er niet iets tussen te zetten dat ze minder fel laat branden?

@dio: Ja heb wat foto's geschoten tijdens het monteren, staan nog op mn telefoon.

Keep u posted!
 
Vandaag even een kant getest.
screenshot20120614at204.png


In real life zie je die waas niet, maar dus echt losse lampjes. Dat is het gebrek van mijn mobiele telefoon camera.
Dus ik ben er heel erg over te spreken!

Morgen wordt alles definitief aangesloten, als stadslicht (deze laat ik er uit). En eventueel een dimmer ertussen als het dimlicht aan wordt gezet.
 
Mooi dat het bevalt! Big Grin
enneh als ik dat zo zie pas de variant met 5 leds er denk ik ook wel tussen ;)
allicht iets voor de toekomst? Stick Out Tongue

een dergelijke dimmer is ook wel bij xenonlamp.nl te koop ;)
25%, zal vast wel mooi staan!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!