Showroom Snowdude's VW Polo GTI verkocht! New Ride Audi TTS roadster.

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Terug van weggeweest. Ik denk alweer een aardig tijdje geleden en wat auto's verder weer terug op het forum.
Na mijn Polo GTI (type 6R) , gereden met een A3 limo, A3 cabrio en een VW UP TSI heb ik weer een Polo GTI gekocht.
Vorig jaar een high-Up TSI (90pk) als tweede auto naast de A3 Cabrio.
Maar aangezien ik meer met de Up reed voor mijn werk is de A3C mijn hobby/weekend/mooi weer auto geworden.

De VW Up TSI is een prima auto hoor maar ik verlangde toch naar iets groters. Zeg maar wat meer auto om me heen.
Lang getwijfeld over de nieuwe Polo. Vond hem eerst wat tegenvallen. Kwam misschien ook door de kale versies die je zag rijden. Heel toevallig kwam ik mijn oude GTI tegen en moet zeggen dat was wel een fijne wagen hoor.
Weer twijfelen. Configureren...plaatjes bekijken, Youtube ....je kent het wel.

Met twee configuraties naar de dealer gegaan, een R-line 115 pk dsg en een GTI.
Voor mezelf had ik een maximaal uit te geven bedrag in mijn hoofd. Dan moet je keuzes maken, een volle R-Line of een iets minder volle GTI.

Na een proefrit met de GTI , geregeld via de dealer bij Pon in Leusden, de keuze gemaakt voor de GTI.
Afgelopen vrijdag mijn handtekening gezet en nu dus wachten tot einde jaar. 5 maanden!!! pfffff..

Maar goed, we hebben onszelf dus maar een leuk kerstkado gegeven.

VW Polo GTI 2.0 dsg
Limestone grey
Executive pakket
Panorama schuif/kanteldak
PDC
Spiegelpakket
65% getint glas achter
Led koplampverlichting
Winterpakket
Licht & zicht pakket
Active info display
Decor inleg deep iron
Side assist
Achteruitrijcamera
Luxe kentekenplaten

Ik heb niet voor de 18 inch Brescia gekozen omdat ik deze niet echt mooi vind. Nu vind ik de standaard velgen ook niet super maar als winterset prima.
Jacht naar een mooi setje 18 inch is geopend. Helaas nog weinig te vinden voor de nieuwe Polo GTI (7.5*18 et51).

Mijn "oude GTI"

0crnulejg42z.jpg


De nieuwe GTI

4996uog9h.jpg
 
Welkom terug.
De eerste op dit forum met de nieuwe gti.
Deze gti zal nogwel een stapje sneller zijn als de 6r gti.
We zien tegen die tijd de foto,s en filmpjes wel verschijnen!
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Gezien dit in jouw beleving een " iets minder volle GTI" is. Dan had je wel een hele volle R-line samengesteld! Wat heb je nu niet aan kunnen vinken?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
Gezien dit in jouw beleving een " iets minder volle GTI" is. Dan had je wel een hele volle R-line samengesteld! Wat heb je nu niet aan kunnen vinken?
Beats audio - blijkt achteraf toch nog wel wat kofferbak ruimte op te slokken door de subwoofer.
Keyless entry
Park assist - is PDC geworden
Advance pakket - niet voor de GTI
Style pakket - niet voor de GTI
17 inch pamplona velgen
R-line exterieur - standaard op de GTI
Zonder type aanduiding - niet van toepassing op de GTI
 
Hele mooie auto ga je zeker geen spijt van krijgen!
ik zou hem zelf dan 1/2 januari op kenteken laten zetten en aflaten laten leveren.
Dan die paar weken later kan er ook nog wel bij...
heb je in ieder geval een auto die geregisterd staat in 2019. Ipv december 2018..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Walter-GTI
Welkom back en je nieuwe setup ziet er goed uit. Dat worden lange dagen voor je hem mag gaan rijden. Maar is het zeker waard :)

Thanks. Zeker lang wachten :(

Hopelijk is er tegen die tijd wat meer in de handel te verkregen kwa tuning. Nu alleen nog maar een setje H_R verlagingsveren voor de GTI (ook voor het type met adaptive dempers)

f94xog.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!