Showroom Snowdude's VW Polo GTI verkocht! New Ride Audi TTS roadster.

y64p4z.jpg


y239eodqempb.jpg


De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.:( De velgen die ik had besteld bleken een productiefout te hebben waardoor ze niet paste. Voorlopig dus even met de standaard set rondrijden. Als alles mee zit komen de 18 inch volgende week binnen.

Daarna zal ik betere foto's maken en posten. :)
 
y64p4z.jpg


y239eodqempb.jpg


De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.:( De velgen die ik had besteld bleken een productiefout te hebben waardoor ze niet paste. Voorlopig dus even met de standaard set rondrijden. Als alles mee zit komen de 18 inch volgende week binnen.

Daarna zal ik betere foto's maken en posten. :)
NICE! en mooie kleur! veel rijplezier
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Zoals ik al eerder aangaf was er met de aflevering iets niet goed gegaan met de velgen.
Gister gelukkig een belletje gekregen dat de nieuwe velgen binnen zijn en ik ze kan komen omwisselen. Als het aan mij had gelegen stond ik maandag om 7 uur al voor de deur om ze te wisselen. :mrgreen: Helaas i.v.m. werk te druk en moet het verschuiven naar de vrijdag.

Daarna maar eens wat betere foto's plaatsen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Zoals ik al eerder aangaf was er met de aflevering iets niet goed gegaan met de velgen.
Gister gelukkig een belletje gekregen dat de nieuwe velgen binnen zijn en ik ze kan komen omwisselen. Als het aan mij had gelegen stond ik maandag om 7 uur al voor de deur om ze te wisselen. :mrgreen: Helaas i.v.m. werk te druk en moet het verschuiven naar de vrijdag.

Daarna maar eens wat betere foto's plaatsen. ;)
welke 18 inch heb je besteld dan? niet de brescia waarschijnlijk?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
y64p4z.jpg


y239eodqempb.jpg


De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.:( De velgen die ik had besteld bleken een productiefout te hebben waardoor ze niet paste. Voorlopig dus even met de standaard set rondrijden. Als alles mee zit komen de 18 inch volgende week binnen.

Daarna zal ik betere foto's maken en posten. :)
lekker hoor! ik was ook zo blij als wat toen ik hem op mocht halen.. maar dat schildje voorop...waaaarommm ook met reclame
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
lekker hoor! ik was ook zo blij als wat toen ik hem op mocht halen.. maar dat schildje voorop...waaaarommm ook met reclame
Aan de voorzijde zie je het zelden, die zou ik sowieso gelijk wisselen, die van mij moet ik achter ook nog even vervangen door eentje zonder reclame, welke 18 inch wielen hadden ze overigens problemen mee bij jou met een productie fout?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!