Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - Up date !!

Gisteren een mail ontvangen van de dealer..de Polo stond bij de afbouw.
Als alles goed is dan staat hij over 3 weken bij de dealer en kunnen we daarna snel gaan rijden.
Volgende week een afspraak maken wanneer de nieuwe velgen erheen moeten en de Caddy ingeleverd moet worden.
Ik heb 26 aug vrijgenomen om dan de Polo op te halen en gelijk door te gaan naar Reedijk voor mijn schroefset te laten monteren.

:roll: we zijn er bijna maar ik blijf erbij het is belachelijk om 5 mnd op je auto te moeten wachten. De laatste weken zijn het zwaarst.... :evil: Ik wil mijn auto!!! GRRR!!!
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Up date !!

das goed nieuws snowdude!!
Je moest er lang op wachten, maar dan heb je hem precies zoals je hem wilt!
Knap dat je het zolang vol hebt gehouden, ik zou helemaal gek worden hahahaha
Ik werd al gek na 5 weken, helemaal omdat ie ergens niks stond te doen, behalve mooi wezen in de showroom, kan ie ook bij mij in de garage ;)
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Up date !!

Whahaha... Tja wie mooi wil zijn......

Maar lijkt me wel een bruut bakkie heur!!!!
Staat vast mooi naast de mijne... Begin langzamerhand toch maar eens te denken of ik er niet een schrofsetje onder laat zetten... anders val ik uit de toon met mn sprinkhaan op wielen hahaha.....

HOU VOL SNOWDUDE!!!!!!
 
Re: Snowdude's Polo GTI - Up date !!

@Jayray....Ik kan heel lang geduld hebben hoor maar begin het nu een beetje zat te worden ook omdat ik op het forum allemaal nieuwe Polo's langs zie komen die later dan de mijne zijn besteld.... Big Grin En je wil zo graag aan de slag met de wagen. Leuk hoor tegen een setje velgen aankijken maar zie ze liever onder mijn auto straks.. :mrgreen:

@Chuck...hahaha..een schroefset/verlagingsetje maakt het in mijn ogen wel af hoor...helemaal in combi met de 18 inches. Je bedoel die offroad versie van jou....hahaha, zal toch wel meevallen. ;) Nou vanaf 26 augustus kan je zien hoe het staat....

Thanks for the support :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - ophalen 26 augustus 2011 !!!!

Yiiihaaaa....Snowdude mag e i n d e l i j k zijn wagen ophalen!!!! Spannend!! Niet vergeten gelijk foto's te maken hè...we (lees:ikke) ben zo nieuwsgierig naar je GTI... ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!