Slecht nieuws voor de 3-deurs Polo

wat is er mis met en 3d polo:fearscream::sleeping:. heb zelf en 3d alsook en kindje ik ondervind geen problemen hoor, want ik kom van en 5d wagen . en zowizo binne de 2 jaar moet de polo plaatsmaken voor zijn grotere broertje en dat zal ook terug en 3d worden hoor. vind 3d echt wel sjiek en sportief staan en zeker bij de polo 6r !! wat ze ook zeggen !! .
gaan we zo eventjes lekker de polo 3deurs afbreken mooi volkje ;)
heb respect voor ieder zijn wagen ;)
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: Mr. Blue en Jasper_05
Tja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind 't nog niet eens zo zeer verschrikkelijk lelijk om te zien zo'n 3-deurs, maar vind 't wel mega onhandig. Had van 't weekend de 3-deurs Up! van een vriend mee en draaide m'n schouder zowat uit de kom om überhaupt bij de gordel te komen Stick Out Tongue En dan sta je in 'n klein parkeervakje en kan de deur maar een klein ministukje open, omdat ie zo lang is. 3-deurs mensen zorgen dus voor meer krassen en deuken op parkeerplaatsen en daarom moeten ze verboden worden :innocent:

*pakt bier en popcorn en wacht op vuurwerk*
 
  • Leuk
Waarderingen: bdbroker en Gunner
Tja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind 't nog niet eens zo zeer verschrikkelijk lelijk om te zien zo'n 3-deurs, maar vind 't wel mega onhandig. Had van 't weekend de 3-deurs Up! van een vriend mee en draaide m'n schouder zowat uit de kom om überhaupt bij de gordel te komen Stick Out Tongue En dan sta je in 'n klein parkeervakje en kan de deur maar een klein ministukje open, omdat ie zo lang is. 3-deurs mensen zorgen dus voor meer krassen en deuken op parkeerplaatsen en daarom moeten ze verboden worden :innocent:

*pakt bier en popcorn en wacht op vuurwerk*
Iedereen zijn mening idd, maar moet daarom die laatste zin erbij? Sorry maar dit noem ik gewoon ruzie uitlokken.
 
Tja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind 't nog niet eens zo zeer verschrikkelijk lelijk om te zien zo'n 3-deurs, maar vind 't wel mega onhandig. Had van 't weekend de 3-deurs Up! van een vriend mee en draaide m'n schouder zowat uit de kom om überhaupt bij de gordel te komen Stick Out Tongue En dan sta je in 'n klein parkeervakje en kan de deur maar een klein ministukje open, omdat ie zo lang is. 3-deurs mensen zorgen dus voor meer krassen en deuken op parkeerplaatsen en daarom moeten ze verboden worden :innocent:

*pakt bier en popcorn en wacht op vuurwerk*
:s. Wat voor en onnozele opmerking is dit nu weer :s. Dat 3 deurs rijders meer krassen en deuken veroorzaken ligt ni aan de auto maar aan de bestuurder die in die auto zit !!! . Begint hier en tof forum te worden :s polo rijders met kritiek op en polo. Koop jullie en fordje of ne jap en ga daar op het forum wat zagen en klagen en elkaars auto's afbreken. Heb verdomd respect voor elke polo !! Of andere vag auto's anders ben je het niet waard dat je met en vag rondrijd !!!!

Srr beheerders moest ik agressief ofzo overkomen. Maar heb hier wel en punt. Tis en polo forum waar discussiëren over alles kan , maar en polo afbreken hoort hier niet dat zie je al genoeg op andere forums enzo mvg jens vda
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Jongens jongens, een beetje sarcasme moet kunnen toch? En als je sarcasme niet kunt / wilt waarderen is 't nog steeds geen reden om vol uit je plaat te gaan en agressief te worden... leek mij vrij logisch, maar dat is 't duidelijk niet... 'k zal alleen nog maar hele serieuze dingen plaatsen, vooral geen mening geven die verkeerd uitgelegd kan worden, en met grote letters een waarschuwing voor sarcasme neerzetten de volgende keer Stick Out Tongue

*mompelt iets met lichtgeraakt en tijd voor weekend*
 
OMG zijn jullie blind voor smileys ofzo? Of hebben jullie zulke lange tenen dat je wel een 3-deurs nodig hebt om in te kunnen stappen. Stick Out Tongue

Een 3-deurs kan wat moeilijker zijn in de omgang maar het heeft meer te maken met de bestuurder. (M/V)
Zolang die geen respect heeft voor andermans eigendom maakt het niet uit hoeveel deuren en/of hoe groot ze zijn. Dit soort bestuurders zijn in staat om nog schade te veroorzaken met een Peugeot 1007. (je weet wel, met die schuifdeuren)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: LoneFalcon
Dat zou idd heel erg jammer zijn, persoonlijk vind ik een 3-deus veel mooier en vooral sportiever ogen dan een 5-deurs...Als ik voor een Polo ga kijken wil ik persé een 3-deurs! Een 3-deurs vind ik net zo praktisch als een 5-deurs (wij hebben een Passat station) Dus als het aan mij persoonlijk ligt, zal ik nooit een 5-deurs kopen, maar dan moet ie er wel zijn als occasion...
 
Blijkt dat verdwijnen van de 3-deurs (polo en langzaam aan ook golf) alleen in NL is/wordt doorgevoerd.
Kijk maar eens bij Volkswagen(dot)DE , suche "preislisten" dan zie je dat in duitsland alle type polo's (behalve cross) nog gewoon 3-deurs zijn en 5-deurs een meerprijs van rond 800euro heeft. In NL was prijsverschil eerder iets van 450 euro dacht ik.
Vind het zelf erg jammer dat het verdwijnt, kinderen zijn flexibel genoeg.. Nieuwste polo's hebben nu ook easy-entree, kan je nog makkelijker iets op de achterbank gooien..

http://www.volkswagen.de/de/models/der-polo/brochure/catalogue.html

Polo 'Technik und preise' 712kb downloaden.
 
Volkswagen  Polo 6C 2deur GTI  nn'echte 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!