Slecht nieuws voor de 3-deurs Polo

wat is er beter aan een drie-deurs? ik vind het vooral onpraktisch, zeker als je in wil stappen en/of een kind in een stoeltje wil plaatsen.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
sportiever? rijdt het beter dan? :)

ik heb echt niets met driedeurs-autos. op een of andere manier sla ik altijd de grote deur tegen m'n arm aan

m'n ouders hebben een 3deurs up! en dat is echt ruggebrekend als je daar achterin wil. de vijfdeurs die ik had had je dat probleem echt niet
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
mijn broertje is 19 en vind een 5 deurs voor ouwe lullen.

klopt wel want ik zweer bij m'n 5 deurs en ik ben al 25 lentes jong. Stick Out Tongue

het is denk ik de uitstraling
Ik zou ook graag de stationwagen uit het straatbeeld zien verdwijnen. Dit is immers een carrosserievorm voor uitgebluste burgerlullo's Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Ik heb ook een 3 deurs auto gehad maar het is wel zo onpraktisch je moet iedere keer uitstappen als iemand achterin wil zitten. Je interieur word iedere keer vies met vieze schoenen tegen de voor stoelen. Dus bij mij was het toch wel een vereiste bij deze auto dat hij 5 deurs was. Ik ben 19 jaar dus dat het nou voor oude lullen is kan ik ook niet zeggen. Vrienden vinden het stukken fijner ;).
 
Erg jammer dat ze ermee stoppen, ik vind het er een stuk sportiever uit zien. Er zit toch niemand achterin bij mij dus dat maakt mij verder niet uit.
Aan de andere kant hebben we wel wat om naar uit te kijken... 2017 de nieuwe Polo... :(
 
Tot nu was er nooit een probleem. Diegene die 3-deurs wou nam dat, en hetzelfde voor 5. Dus ik vind het wel jammer. Hopelijk bedenken ze zich. Een 3-deurs staat iets sportiever naar mijn mening maar ik begrijp dat als je kinderen enzo hebt 5-deurs praktischer is. Het grote nadeel voor mij persoonlijk bij 5-deurs is dat omdat ik vrij ver naar achter zit, ik altijd tegen de stijl langs mij zit te kijken. Bij 3 deuren heb ik dat niet aan de hand.
 
Ik heb zelf een 5-deurs uitvoering! Ideaal! Praktisch voor het in- en uitstappen achterin! Ook gemakkelijk tijdens het reinigen van het interieur.

Ik moet zelf altijd even wennen als ik in een 3-deurs uitvoering stap. De deur is toch wat "lomper" en heeft wat meer ruimte nodig.

Toch is het jammer dat Volkswagen de keuze niet bij de klant laat. Goed vooruitzicht dat de nieuwe Polo in 2017 op de markt komt! Ik ben benieuwd! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Erg jammer dat ze ermee stoppen, ik vind het er een stuk sportiever uit zien. Er zit toch niemand achterin bij mij dus dat maakt mij verder niet uit.
Aan de andere kant hebben we wel wat om naar uit te kijken... 2017 de nieuwe Polo... :(

Ik ben blij dat de nieuwe polo pas in 2017 komt, dan rijd ik voorlopig tenminste nog 'het nieuwste model'.

En dat de drie deurs variant komt te vervallen is natuurlijk erg jammer. Een kleine sportieve hatchback hoort in mijn opinie drie deuren te hebben. Als ik vier deuren wil dan koop ik wel een sedan of station, niks mis mee! Audi A4 avant, dat zou zomaar eens de opvolger kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Tot nu was er nooit een probleem. Diegene die 3-deurs wou nam dat, en hetzelfde voor 5. Dus ik vind het wel jammer. Hopelijk bedenken ze zich. Een 3-deurs staat iets sportiever naar mijn mening maar ik begrijp dat als je kinderen enzo hebt 5-deurs praktischer is. Het grote nadeel voor mij persoonlijk bij 5-deurs is dat omdat ik vrij ver naar achter zit, ik altijd tegen de stijl langs mij zit te kijken. Bij 3 deuren heb ik dat niet aan de hand.

Als ze te weinig bestellingen krijgen voor een 3 deurs dan is het logisch dat ze die laten vallen. Scheelt weer ontwikkel- en ontwerpkosten. Mocht je alsnog een 3 deurs willen dan hopen dat seat en skoda doorgaan met hun ibiza en fabia 3 deurs.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Als ze te weinig bestellingen krijgen voor een 3 deurs dan is het logisch dat ze die laten vallen. Scheelt weer ontwikkel- en ontwerpkosten. Mocht je alsnog een 3 deurs willen dan hopen dat seat en skoda doorgaan met hun ibiza en fabia 3 deurs.
Tuurlijk dat snap ik wel, het is gewoon erg jammer. Ik vind dat VW dan beter de Phaeton ofzo kan laten vallen. Die zie je zo goed als nooit rijden. Trouwens als ze tegen de Fiesta ST willen concurreren, die is 3-deurs dus dan vind ik wel logisch dat zij dat ook blijven doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!