sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

nee nee verbreede kassen wordt het niet, en achteraan kan er niet veel gerold worden omdat deze zijn geplakt dus zijn momenteel al max uitgerold zowel voor als achter, ga mijn banden proberen te verkopen dan, 185/35 band vooraan en 195/40 achteraan en dan kan ik wel behoorlijk plat gaan, heb nu nog 6 draadtoeren over vanvoor + hulpveer heb hem alweer wat lager gedraaid op de wintervelgen, en raak nu nergens meer bij een kuil of hobbel of dergelijke enkel bij afdraaien nu opletten en natuurlijk vluchtheuvels zijn een iets groter probleem geworden. misschien worden ze ook nog lichtjes camber gezet. nu aant wachten op de zwarte drl+ ondergrill kapjes van djagoo en dan gti grill porberen te vinden ergens en dan vindt ik hem naar mijn zin staan.
 
zojuist aangekomen thuis, en daar zag ik het pakketje staan, ondergrill+drl kapjes in blinkend zwart. thx 2 djaggo
ziet er veel beter uit nu, nu nog ergens een gti grill gaan zoeken, als iemand 1tje in de aanbieding heeft, laat het me weten ;)
foto's zal ik nog wel eens maken (ma staat momenteel al op 4 seizoenen/winter bandjes)
 
bij deze toch auto maar even gepoetst en paar foto's getrokken van de gespoten drl kapjes + ondergrill (sorry voor het lange wachten hihi)
ivm de gele folie, haters gonna hate, but i don't care.
gewoon om eens een andere look te hebben. Op het moment dat de velgen er terug ondervliegen zal de folie er afgezwierd worden ;)








 
dankje, ja sorry voor de foto's maar zoals demercer zegt even er opklikken dan vergroten ze, tinypic was offline toen ik ze wouw uploaden dus wist geen andere manier dan deze.
@xander, thx ga proberen tegen volgend seizoen, met de zomersloefen nog wat lager te gaan dmv lichte camber vooraan + zeer getrokken band en dan hopen dat het lukt Stick Out Tongue
thx ruittie
 
dankje, ja sorry voor de foto's maar zoals demercer zegt even er opklikken dan vergroten ze, tinypic was offline toen ik ze wouw uploaden dus wist geen andere manier dan deze.

Onze eigen foto server nog niet ontdekt? ;)
Bovenaan elke pagina staat een knopje 'foto uploaden' en dan kom je bij de server terecht, vanaf daar volgt het zichzelf ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
vandaag, bij daniël langs geweest ( explorator) heb zijn pilot pro line 6000k overgekocht en ook dan maar meteen geplaatst. toen ook maar beslist, om de auto terug in 'jeep modus' te plaatsen, voor de winter gemakkelijker door te komen. foto's volgen nog van de lichten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!